AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Tre år gammelt kjøleskap, og nå klarer det ikke bli kaldt nok hverken i kjøleskapsdelen eller frysedelen. Garantien gjelder heldigvis enda! Men hvordan er gangen i dette? Jeg har kontaktet Power, som sa jeg skulle kontakte Whirlpool. Jeg sendte en mail gjennom kontaktskjemaet til Whirlpool, og venter på svar. Må jeg dra fram kombiskapet og gjennomføre noe testgreier på egenhånd i første omgang? Reststart osv? Eller sender de en serviceteknikker med en gang? Blir så matt, kan tenke meg dette kommer til å ta lang tid og bli mye styr😓 Anonymkode: 19d60...43b
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Whirlpool har sikkert en avtale med et servicefirma i området hvor du bor. Prøv å finne ut hvilket servicefirma det er, og ta direkte kontakt med dem så ordner nok de med feilsøking og reparasjon inkludert kontakte med Whirlpool sentralt. Skal ikke være nødvendig at du selv gjør feilsøking. Power bør vite hvilket servicefirma du kan kontakte. Anonymkode: f45d5...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Du venter på svar, og gjør det de sier. De vil mest sannsynlig sende en tekniker eller nytt kjøleskap. Anonymkode: 9f35d...da7 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Whirlpool har sikkert en avtale med et servicefirma i området hvor du bor. Prøv å finne ut hvilket servicefirma det er, og ta direkte kontakt med dem så ordner nok de med feilsøking og reparasjon inkludert kontakte med Whirlpool sentralt. Skal ikke være nødvendig at du selv gjør feilsøking. Power bør vite hvilket servicefirma du kan kontakte. Anonymkode: f45d5...cb9 Takk for svar. Håper du har rett i at de kommer og feilsøker selv/ sender et servicefirma. Jeg har allerede sendt mail til Whirlpool, så da får jeg avvente på svar derfra i første omgang. Det er kanskje lurt også, så de «godkjenner» at et servicefirma skal komme, hvis ikke kan det vel hende jeg sitter der med serviceregningen selv😝 Anonymkode: 19d60...43b
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du venter på svar, og gjør det de sier. De vil mest sannsynlig sende en tekniker eller nytt kjøleskap. Anonymkode: 9f35d...da7 Takk for svar. Ja jeg skal vente på svar. Håper bare ikke prosessen tar ukesvis. En jeg kjenner var i samme uføre, og hele prosessen fra innmeldt sak første gangen, tok det 2,5 måneder før hun hadde det nye kjøleskapet.. myye rot fra flere hold.. Anonymkode: 19d60...43b
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for svar. Ja jeg skal vente på svar. Håper bare ikke prosessen tar ukesvis. En jeg kjenner var i samme uføre, og hele prosessen fra innmeldt sak første gangen, tok det 2,5 måneder før hun hadde det nye kjøleskapet.. myye rot fra flere hold.. Anonymkode: 19d60...43b Det høres ut som at du heller bør ringe Whirlpool kundeservice og få svar på dagen, enn å risikere å vente i ukesvis uten kjøleskap. Anonymkode: fc4d8...0bf 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Ja jeg skal vente på svar. Håper bare ikke prosessen tar ukesvis. En jeg kjenner var i samme uføre, og hele prosessen fra innmeldt sak første gangen, tok det 2,5 måneder før hun hadde det nye kjøleskapet.. myye rot fra flere hold.. Anonymkode: 19d60...43b Du har krav på låne-skap eller heving av kjøp dersom de ikke klarer fikse det raskt. Noen ganger er det så enkelt som at de bytter kompressor, andre ganger krever det mer feilsøk, og noen ganger er det billigere bytte hele skapet. Anonymkode: 9f35d...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå