AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:24 #1 Del Skrevet mandag kl 19:24 Jeg har to cyster, en i hvert bryst. Har tatt mammografi, ultralyd og biopsi begge ganger. Usikker på om henvisningen gikk under pakkeforløpet da jeg ventet i ca 4 uker før jeg fikk time. Siste 2-3 mbd har jeg oppdaget en ny "kul", denne ligger mer sentrert i brystet på oppsiden av brystvorten. Begge cycstene ligger på siden av brystet. Denne nye "kulen" gjør vondt hele tiden. Jeg tror at dette også er en veskefylt cyste. Samme opplevelse, sånn omtrent i allefall. Var hos fastlegen i dag, hun kjente en kul. Legen ville henvise til brystdiagnostisk senter ved sykehuset. Hun sa hun henviser til pakkeforløpet. Er ikke det litt voldsomt uten mer konkret? Skjønner at kulen må sjekkes ut, men virker litt voldsomt med pakkeforløpet o forhold til at da blir det frister og forholde seg til. Mulig dette ble gjort ved begge tidligere henvisninger, så mulig det er normalen ved kuler? Anonymkode: 726b2...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:23 #2 Del Skrevet mandag kl 20:23 Tenker det er bra legen tar det på alvor ❤️ Anonymkode: 50a96...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:33 #3 Del Skrevet mandag kl 20:33 En kul er ikke bare en kul, det kan hende legen har oppfattet denne som annerledes. Av og til er fastlegene så åpenbart på bærtur når de henviser, så jeg hadde tatt det med en klype salt. Det er uansett bra at man har pakkeforløp. Anonymkode: 301a8...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:25 #4 Del Skrevet mandag kl 22:25 Pakkeforløpet starter i det legen henviser deg til brystdiagnosisk senter på bakgrunn av en kul. Det betyr ikke at legen tror det er kreft:) Et pakkeforløp er egentlig bare en samling fastsatte prosedyrer, og frister sykehuset må holde seg til når de skal gjøre disse undersøkelsene. Anonymkode: 2dd89...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:33 #5 Del Skrevet i går, 01:33 Hvis legen ønsker at det skal gå fort, er det vanlig prosedyre å henvise til pakkeforløp. Var nettopp i et pakkeforløp for tarmkreft selv, det var ingenting farlig. Men da fikk jeg koloskopi mye raskere enn ved en vanlig henvisning uten mistanke om kreft. Anonymkode: 16516...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå