Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg hvordan jeg finner julesanger og barnesanger på kaaza.

Jeg må søke helt feil, for det kommer ikke opp noen ting, bare utenlandske sanger.

Eller er det lite av norske sanger på nettet?

Jeg søker på artister og noen ord , men ingenting kommer opp.

Noen som har mer peiling her inne????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi pleier å laste ned fra KaZaA vi og. Men tror det er veldig vanskelig å finne norsk musikk der. Den er litt vanskelig å søke på, spør du meg.

Bruker du avansert søk ? Den med boksene for tittel og artist osv. ?

Tror ellers det er lite sanger på nettet som er norske.

Du kan jo også prøve å kikke på forumet kultur, film og litteratur ? Kanskje det står noe mer der ?

Lykke til da :D

Kattepus

Skrevet

Hei

Jeg bruker kazaa lite og har ingen problemer med å finne hverken norsk julemusikk eller barnesanger.

Søk på f.eks Jul, eller på Prøysen (jeg har funnet mange der), og ellers søke på enten artist eller sang du leter etter.

Nå er det ikke så veldig mye norsk musikk der ute, men det finnes i alle fall en del :)

Lykke til!

-Kosepia

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg var nå å prøvde å søke etter julesanger. Det kom opp noen få norske og endel utenlandske.

Har du husket å spesifisere kun audio?

Kan kanskje prøve å søke på div norske artister.

Hvis det kommer opp noen norske artister, kan du kanskje prøve å høyreklikke å søk på sanger av samme bruker.

Lykke til

Skrevet

Tror jeg jammen meg skal lage mp3 av kasetten jeg har hjemme.. den heter Jul med Julius Julemus.. den er tøff!

Skrevet

Hvis du søker etter "norsk" så kommer det mye rart frem bla. jule musikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...