Hjertefisk Skrevet mandag kl 18:26 #1 Del Skrevet mandag kl 18:26 Er det noen som har prøvd ABBLO sine graviditetstester og vil fortelle litt om sine erfaringer? Da tenker jeg på de med 5 IU/L HCG sensitivitet. Noen som har fått skyggestreker på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet mandag kl 19:56 #2 Del Skrevet mandag kl 19:56 5 er jo nesten ikke gravid engang. De fleste få ikke positive før 25-50. Fra 8-14 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:05 #3 Del Skrevet mandag kl 21:05 Har ikke prøvd de, men de gir sikkert mange falske positive og det er fort gjort å ta testen på feil måte. Ville heller ventet et par dager og fått et bedre svar Anonymkode: ec0d5...329 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 21 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 21 timer siden Spør fordi jeg prøvde bare for skøy skyld. I USA er FRER tester på 6iu/ml veldig populære, og ABBLO var det nærmeste jeg fant her i Norge. På dag 6 DPO var testen negativ under testvinduet, men gav svak skygge etter utløpstiden. I dag på dag 8 DPO var det en svak strek å skimte under testvinduet, men vet ikke hva det kan være. Mistenker som dere over sier, at slike sensitive tester lett kan gi skygger, så hadde vært fint å høre andres erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Husk at du for ikke hgc før egget fester seg og noen dager etter..6 dpo er alt for tidlig...8 og er tidlig. Vent til 10-14 med å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 7 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 7 timer siden mommyaka skrev (10 timer siden): Husk at du for ikke hgc før egget fester seg og noen dager etter..6 dpo er alt for tidlig...8 og er tidlig. Vent til 10-14 med å teste Ja 6 dpo er for tidlig, den testen ble tatt fordi jeg regna feil på kalenderen. 😛 8 dpo er også tidlig, men jeg har fått positiv på 8 dpo flere ganger før (hatt en god del spontanaborter og holder på med ivf) og ABBLO påstår at man kan begynne å teste fra 8 dpo med denne testen. Så ja, jeg har lang erfaring i teste-gamet og kan det meste om hcg stigning osv, så er mest nysgjerrig på folk sine erfaringer med disse testene. Noen tester er jo dårligere eller bedre enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå