AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Eller kan man søke om å få den dekket? Jeg brukte en feriedag. Dette synes jeg er noe urimelig. Anonymkode: 3f87c...bca
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Hva er årsaken til omsorgspermisjonen? Anonymkode: 110ab...eeb
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er årsaken til omsorgspermisjonen? Anonymkode: 110ab...eeb Far ble akutt lagt inn på sykehus og har 100% omsorg for min mor med Alzheimer og diabetes. Hun gikk på selvstyr. Anonymkode: 3f87c...bca 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai De fleste offentlige ansatte som har tariffavtale får velferdspermisjon med lønn i inntil så og så mange dager. Det gjelder også ved akutt sykdom i nær familie. Nå var det jo den ene forelderen din som ble innlagt og det er den som er akutt syk. Likevel tenker jeg arbeidsgiver kan være rund i kantene her med mindre du har brukt velferdspermisjon flittig ellers. Kan det være at kommunikasjonen dere i mellom ikke har vært helt optimal? Kan du ha formidlet at du må ta en feriedag eller noe fordi du ikke tenkte deg om når du ringte? Vet arbeidsgiver årsaken til at du er borte? Anonymkode: 2967b...04e 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Jeg er offentlig ansatt og hadde fått det dekket med lønn Anonymkode: 449c8...100 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er offentlig ansatt og hadde fått det dekket med lønn Anonymkode: 449c8...100 Jeg bare synes det er så rart sjefen min ikke foreslo det. Han er veldig ryddig og korrekt. Jeg trenger sårt de få feriedagene jeg har og er litt lei meg at jeg måtte bruke dem på triste ting. Anonymkode: 3f87c...bca
monican94 Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai du kan søke velferdspermisjon med lønn fra arbeidsplass, omsorgslønn er det kommunen som gir, men ikke bare for én dag.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Det er vel ikke for sent å endre det til velferdspermisjon. Anonymkode: bdb79...a23
mssi Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai Her er det bare å søke om å få det omgjort, jeg har selv innvilget liknende saker/søknader iht reglement i det offentlige.
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): De fleste offentlige ansatte som har tariffavtale får velferdspermisjon med lønn i inntil så og så mange dager. Det gjelder også ved akutt sykdom i nær familie. Nå var det jo den ene forelderen din som ble innlagt og det er den som er akutt syk. Likevel tenker jeg arbeidsgiver kan være rund i kantene her med mindre du har brukt velferdspermisjon flittig ellers. Kan det være at kommunikasjonen dere i mellom ikke har vært helt optimal? Kan du ha formidlet at du må ta en feriedag eller noe fordi du ikke tenkte deg om når du ringte? Vet arbeidsgiver årsaken til at du er borte? Anonymkode: 2967b...04e Jeg tenker det samme. Kan godt hende at arbeidsgiver er litt rund i kantene her, men det krever god kommunikasjon. Og så bør dere ha en plan for hva som skjer hvis dette skjer igjen. Anonymkode: 110ab...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå