Laraa Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai (endret) Jeg synes faktisk at svensk er den mest tiltrekende aksenten. Enig? Eller er jeg den eneste. Endret 5. mai av Laraa 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Nei det er et vakkert språk Anonymkode: b11fb...8d1 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Helt enig. Fine øyne, nydelig smil i kombinasjon med svensk sjarmerer meg helt i senk(bortsett fra skånsk) Anonymkode: 8a0a7...822 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Aksent?? I hvilken del av Sverige mener du? Norrland? Skåne? Gotland? Er like da ikke samme dialekt i hele Sverige. Anonymkode: 6954f...095 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Ikke enig. Synes fransk er den mest tiltrekkende aksenten. Anonymkode: d93f7...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Italiensk og fransk er nydelig. Svensk høres sutrete ut. Anonymkode: 73c0f...c7b
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Laraa skrev (20 minutter siden): Jeg synes faktisk at svensk er den mest tiltrekende aksenten. Enig? Eller er jeg den eneste. Aksent?😅 Språk heter det Anonymkode: df368...29c 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai Skånedialekt er jo forferdelig. Ellers er svensk et språk. Anonymkode: a193a...f8b 1
Laraa Skrevet 5. mai Forfatter #10 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aksent?😅 Språk heter det Anonymkode: df368...29c Nja, Nå sikter jeg til når svensker snakker norsk. Da blir det aksent. Eller svorsk 😅
Laraa Skrevet 5. mai Forfatter #11 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Svensk er et SPRÅK. Anonymkode: 73c0f...c7b Jeg mener når svensker snakker norsk. Det er koselig å høre på. Da blir det mer som en aksent
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai Svensk hetter det. Og innen det svenske språket fins det dialekter som i Norge. Anonymkode: 0783e...180
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 20.03): Italiensk og fransk er nydelig. Svensk høres sutrete ut. Anonymkode: 73c0f...c7b Enig bortsett fra nord svensk som er ganske artig. Anonymkode: 9b813...a28
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai Enig. Er gift med en svenske. Hot - hot - hot. Anonymkode: a3363...93e 1
Maleficenta Skrevet 9. mai #16 Skrevet 9. mai Laraa skrev (På 5.5.2025 den 19.43): Jeg synes faktisk at svensk er den mest tiltrekende aksenten. Enig? Eller er jeg den eneste. Svensk er et språk. Ikke en aksent 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #17 Skrevet 9. mai Maleficenta skrev (1 minutt siden): Svensk er et språk. Ikke en aksent Det er også en aksent om personen snakker norsk. Jeg tror det er det ts mener her. Anonymkode: 9b813...a28 1
Maleficenta Skrevet 9. mai #18 Skrevet 9. mai Laraa skrev (På 5.5.2025 den 20.07): Nja, Nå sikter jeg til når svensker snakker norsk. Da blir det aksent. Eller svorsk 😅 Å slik du mener.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Enig. Er gift med en svenske. Hot - hot - hot. Anonymkode: a3363...93e Enig! Er også gift med en svenske. Anonymkode: c779f...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå