AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Jeg har noen i omgangskrets (barn, hobby) som er ubehagelige. For å si det sånn, jeg og flere andre har de på en armlengdes avstand. F eks ei jeg vet om. Hun latterliggjør venninner både rett foran de men også bak ryggen. Kan komme med stikk rundt valg av antrekk eller kroppsform. Skal alltid konkurrere og være best. Er noen andre bedre enn henne så var det pga juks ifølge henne, eller feil. Blir sur og trekker seg tilbake om hun ikke er best. Har hørt andre si at du ikke ønsker invitere henne, da hun blir for mye og skaper uro. (Ikke de nærmeste venninnene men mer perifere) Bosser mannen sin rundt, spørr han om noe f eks dra å se en fotballkamp så er det "nei, du har å være hjemme med barna 😠". Kravstor. Han blir ofte oppgitt og kommer med stikk tilbake. Likevel er han glad i å holde rundt henne og vise kjærlighet. Han stiller opp mye ser jeg, snekrer og ordner det fint i hjemmet. Vulgær humor og høylytt latter. Hvor jeg ser folk ler nervøst med, men hever øyenbrynene sine til hverandre når hun snur ryggen til. Likevel har hun en flott familie som stiller opp, flere barn, stort hus, mange venner. Er så nysgjerrig på hvordan enkelte får til å danse seg gjennom livet og få alt de ønsker seg men likevel er ganske motbydelig i oppførsel? Anonymkode: 5362d...c98 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Er hun pen? Menn godtar omtrent hva som helst, om man er pen. Anonymkode: 9fd5c...9ae 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er hun pen? Menn godtar omtrent hva som helst, om man er pen. Anonymkode: 9fd5c...9ae Vil ikke diskutere utseende, men bare forbauset over at hun har så mange lojale mennesker både familie og venner rundt seg som gang på gang stiller opp på dugnads ting men også lystbetonte arr hvor det er fullt lov å si nei og lage unnskyldninger. Likevel kommer de. Vi blir jo opplært til at vi må være grei med hverandre for å få noe igjen. Men fascinerende at ei som er så opptatt av seg selv klarer å få alt hun vil ha i livet. Anonymkode: 5362d...c98 2 1
Nowayback Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn ELSKER sånne damer.. Anonymkode: 2e807...948 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er hun pen? Menn godtar omtrent hva som helst, om man er pen. Anonymkode: 9fd5c...9ae Jeg kan ikke fordra slike damer. Skal man tro KG så er det virkelig mange drittsekker av menn som er i forhold og får barn. Så det gjelder like mye for kvinner når de velger menn at utseendet trumfer det meste, samt bankkonto og/eller yrkesstatus. Vi lever i en verden der de som brøyter seg frem og skriker for å få oppmerksomhet får det som de vil. Spesielt blant menn, da kvinner klarer seg uansett om de er frempå eller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil ikke diskutere utseende, men bare forbauset over at hun har så mange lojale mennesker både familie og venner rundt seg som gang på gang stiller opp på dugnads ting men også lystbetonte arr hvor det er fullt lov å si nei og lage unnskyldninger. Likevel kommer de. Vi blir jo opplært til at vi må være grei med hverandre for å få noe igjen. Men fascinerende at ei som er så opptatt av seg selv klarer å få alt hun vil ha i livet. Anonymkode: 5362d...c98 Enkelt ja, nei spørsmål da. Nowayback skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke fordra slike damer. Skal man tro KG så er det virkelig mange drittsekker av menn som er i forhold og får barn. Så det gjelder like mye for kvinner når de velger menn at utseendet trumfer det meste, samt bankkonto og/eller yrkesstatus. Vi lever i en verden der de som brøyter seg frem og skriker for å få oppmerksomhet får det som de vil. Spesielt blant menn, da kvinner klarer seg uansett om de er frempå eller ikke. De fleste sånne mennesker er nok veldig snille og sjarmerende i starten. Anonymkode: 9fd5c...9ae 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Kan være fordi hun ber om det. Verden er jo litt sånn, men ikke bare sånn. Anonymkode: 11763...224 1
garfunkel Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Jeg tror det på et eller annet tidspunkt slår sprekker. Det går an å være et sånt menneske en stund, men ikke for alltid. Kan det være at mange av disse vennene først og fremst er der for mannen i ekteskapet? Og dermed tåler henne for å kunne tilbringe tid med han Manipulasjon tenker jeg også. Ting kan se rosenrødt ut fra utsiden men ikke lett å vite hva som foregår bak husets fire vegger. Kan også være at du mistolker og er veldig forskjellig fra damen, siden du sier du ikke er nær venn
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai Hvis man for eksempel har hatt en dårlig oppvekst/vokst opp med en eller flere som henne, så har man vanskelig for å sette grenser (regner med hun pusher grenser daglig/konstant) og man ender gjerne opp med sånne fordi det er det man er vant med. Det kan være flere grunner. Jeg vet om en mann som fortalte meg om moren sin. Hvordan hun bare gikk inn til han og omorganiserte i skapene hans. Var kontrollerende og dominerende. Da tenkte jeg, "oi, du har giftet deg med din mor". Han virker å dyrke bakken konen går på. Jeg vet hun er en voldelig og psykopat. Hun slo den forrige mannen og barna sine. Hun er ondsinnet og baksnakker folk mye. Jeg vet ikke hva han ser i henne. Men han trekker nok mot det han kjenner til. Og sånne som henne, dominerende, kalkulerende og ondsinnet, vil alltid gå etter de som finner seg i sånt og holder ut med de/ikke vet bedre og går. De har en radar for sånt. De vil ikke ha motstand. De hater at folk sier de i mot og ikke dyrket bakken de går på. Så disse menneskene finner nok hverandre. Desverre. De burde jo bo alene når de ikke er snille mot folk. Helst langt ute i skogen. Og med hjemmekontor. Og barnløse. Anonymkode: 9afa9...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai Broren min er sammen med et skikkelig uvær. Men han vokste opp med mobbing, opplevelsen av å aldri bli likt. Hun er tilsynelatende trygg og selvsikker, har den typen utseende han faller for, jeg tror han ble helt blendet av at en som henne kunne falle for en som han, så han godtar mye. Familien hennes tilber henne, brors familie har de kuttet kontakten med fullstendig. Jeg aner ikke om hun har noen venner da. Anonymkode: 43d13...c22 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi blir jo opplært til at vi må være grei med hverandre for å få noe igjen. Men fascinerende at ei som er så opptatt av seg selv klarer å få alt hun vil ha i livet. Dette har jeg ikke blitt lært opp til. Jeg er grei mot folk fordi jeg ønsker folk godt. Aldri gjort noe for å få igjen, eller regnet med å få igjen for noe. Er du en av de som holder score? Anonymkode: 9afa9...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai Manipulasjon. De er hyggelige og sjarmerende i starten. Åpne på hva de vil ha og veldig entusiastiske og takknemlige når de får det. Får partneren til å føle seg spesiell. Men samtidig ikke for mye sånn at de må jobbe for deres gunst. Blir en slags avhengighet, tror jeg. Jobber stadig for å oppleve den entusiasmen og gleden de klarte å gi den i starten. Og får nok direkte beskjed om hva de vil ha, typisk - jeg vil at du holder rundt meg og gir meg komplimenter på fest. Jeg vil ha dyre smykker til bursdagen min. Jeg vil ha grandiose kjærlighetserklæringer på sosiale medier… Anonymkode: e6502...064 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke diskutere utseende, Anonymkode: 5362d...c98 Det må du i denne sammenhengen. Pene damer slipper unna med mye dritt. Anonymkode: 834b6...129
Ymse meninger Skrevet 5. mai #14 Skrevet 5. mai Narsissister er flinke til å lage traumabond hos partner, og breadcrumber de gjennom relasjonen som er et hekt/avhengighetsrelasjon. Derfor blir partneren, nesten uansett hvor slem narsissisten er. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Skrevet 5. mai På hjemplassen min så var det ei som kasta EGG på et BEGRAVELSESFØLGE fordi hun ikke likte ei som gikk i følget. Den avdøde døde tragisk og etterlot to mindreårige barn som også var i følget. Likevel har dette mennesket masse venner som mener hun er et skikkelig godt og varmt menneske, og det er ikke måte på hvor fantastisk hun er. Mens hun som ble kasta egg etter, er ei oppmerksomhetssyk purke fordi hun deltar i denne begravelsen for å høste sympati til seg selv... Hun var i nær familie med avdøde. Så jeg er overhodet ikke overrasket. Anonymkode: 50383...7ec 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #16 Skrevet 5. mai Det er nok av flere grunner. Kan være at det er traumebånd til en narsissist. Kan også være at kjæresten/ venner/ familie ser at dette er en sårbar, usikker personer som utagerer. Anonymkode: f2544...f4d
Daisy-love Skrevet 6. mai #17 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): På hjemplassen min så var det ei som kasta EGG på et BEGRAVELSESFØLGE fordi hun ikke likte ei som gikk i følget. Den avdøde døde tragisk og etterlot to mindreårige barn som også var i følget. Likevel har dette mennesket masse venner som mener hun er et skikkelig godt og varmt menneske, og det er ikke måte på hvor fantastisk hun er. Mens hun som ble kasta egg etter, er ei oppmerksomhetssyk purke fordi hun deltar i denne begravelsen for å høste sympati til seg selv... Hun var i nær familie med avdøde. Så jeg er overhodet ikke overrasket. Anonymkode: 50383...7ec Dette er noe av det sprøeste jeg har lest. Egg etter noen i begravelsesfølge 😳 Også får eggkasteren støtte?! Helt sprøtt 😱 5
Maleficenta Skrevet 6. mai #18 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 18.36): Jeg har noen i omgangskrets (barn, hobby) som er ubehagelige. For å si det sånn, jeg og flere andre har de på en armlengdes avstand. F eks ei jeg vet om. Hun latterliggjør venninner både rett foran de men også bak ryggen. Kan komme med stikk rundt valg av antrekk eller kroppsform. Skal alltid konkurrere og være best. Er noen andre bedre enn henne så var det pga juks ifølge henne, eller feil. Blir sur og trekker seg tilbake om hun ikke er best. Har hørt andre si at du ikke ønsker invitere henne, da hun blir for mye og skaper uro. (Ikke de nærmeste venninnene men mer perifere) Bosser mannen sin rundt, spørr han om noe f eks dra å se en fotballkamp så er det "nei, du har å være hjemme med barna 😠". Kravstor. Han blir ofte oppgitt og kommer med stikk tilbake. Likevel er han glad i å holde rundt henne og vise kjærlighet. Han stiller opp mye ser jeg, snekrer og ordner det fint i hjemmet. Vulgær humor og høylytt latter. Hvor jeg ser folk ler nervøst med, men hever øyenbrynene sine til hverandre når hun snur ryggen til. Likevel har hun en flott familie som stiller opp, flere barn, stort hus, mange venner. Er så nysgjerrig på hvordan enkelte får til å danse seg gjennom livet og få alt de ønsker seg men likevel er ganske motbydelig i oppførsel? Anonymkode: 5362d...c98 Har jeg og lurt på ..
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 18.59): Dette har jeg ikke blitt lært opp til. Jeg er grei mot folk fordi jeg ønsker folk godt. Aldri gjort noe for å få igjen, eller regnet med å få igjen for noe. Er du en av de som holder score? Anonymkode: 9afa9...0d4 Formulerte meg litt dårlig her. Det jeg mente er at man (hvertfall jeg) er opplært til at for å få gode vennskap, en jobb du liker, at mennesker er hyggelig mot deg så må du være hyggelig selv, ikke bare motta men også gi og investere. Anonymkode: 5362d...c98
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Skrevet 7. mai Jeg var også sammen med ei slik i mange år. Jeg visste hun var en dust, men hun var så fysisk attraktiv at jeg ble helt blendet. Hun fikk alltid viljen sin. Anonymkode: 16024...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå