Gå til innhold

Venninne fra barneskolen har flyttet tilbake til hjemplassen. Hvordan ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hun flyttet i løpet av barneskolen. Vi møttes igjen på vgs og hadde en kort romanse før vi gikk hver vår vei. Da bodde vi langt fra hverandre, og jeg tror hun ble litt skremt da jeg bekjente at jeg hadde hatt crush på henne allerede på barneskolen...

Nå er hun tilbake i området. Jeg tenker ikke på noen romanse, men er det innafor at jeg tar kontakt på sosiale medier og spør om vi skal gå en tur? Føler det er litt rart å gjøre det, men også rart å ikke gjøre noe? Det beste hadde vært å møte henne i butikken el og spurt naturlig, men sannsynligheten for at det skjer er liten 

Endret av Majer
Manglende anonymisering
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere hatt noe kontakt, på sosiale medier eller i andre sammenhenger, i disse (hvor mange?) årene? Hvordan vet du at hun har flyttet tilbake?

Hvis dere er venner på fb og du vet at hun har flyttet fordi hun har annonsert det der selv, tenker jeg det er helt greit å spørre om dere skal treffes en dag. Hvis dere ikke har snakket sammen siden videregående og du har fått høre om flyttingen via andre, ville jeg ventet på det treffet på butikken...

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...