AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Vi var på byen i helga og som vanlig drakk hun altfor mye, og da blir hun så klengete på meg, prøver og kysse meg og beføle meg, jeg er Bifil og liker begge deler, hadde hun ikke vert gift hadde dette vert helt greit og vi hadde nok havnet i senga,men er god venn med mannen hennes også, og er ikke intressert i gifte folk heller. Men hvordan få hun og slutte , har tatt det opp så mye og hun bare ler det vekk. Så jeg sa nå at jeg kommer ikke til og være med på byen mer med henne og 3 venner til, blir bare kaos hver gang uansett, og jeg føler jeg må passe på de andre 3 + at hun prøver seg i et sett. Jeg vil gjerne fortsette og være venner for når hun er Edru er hun ikke slik i hele tatt. Hva tror dere dette kommer fra? Anonymkode: ca4fb...2c3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Hva kommer grenseoverskridende adferd fra? Manglende respekt for andre? Traumer? Diagnoser? Spiller det noen rolle, sånn egentlig? Dette er et menneske du har sagt nei til. Og hun velger likevel å trå over grensene dine og antaste deg. For å være noens venn, ts, må man som et absolutt være vennlig. Denne kvinner er ikke vennlig, ergo er hun på ingen måte din venn. Hva med å bare i plenum si at du er lei av å bli grafset og tafset på og overfalt av henne, så dermed absolutter du relasjonen. Si det høyt. Si det til alle. Si det til mannen hennes, kollegaene hennes og slekta hennes. Hun er en som velger å overfalle folk. Og det er ikke greit. Om det er eller ikke er seksuell vold eller voldtekt uten samleie er vrient for meg å si, du velger være så vag at det kan være en eller begge. Men det er definitivt etisk utenfor alt som er ok. Anonymkode: 1df01...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Ikke dra ut med henne, da. Eller dra hjem tidlig. Ta med mannen hennes ut, evt. Anonymkode: 6bd13...8e6
Gratis Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva kommer grenseoverskridende adferd fra? Manglende respekt for andre? Traumer? Diagnoser? Spiller det noen rolle, sånn egentlig? Dette er et menneske du har sagt nei til. Og hun velger likevel å trå over grensene dine og antaste deg. For å være noens venn, ts, må man som et absolutt være vennlig. Denne kvinner er ikke vennlig, ergo er hun på ingen måte din venn. Hva med å bare i plenum si at du er lei av å bli grafset og tafset på og overfalt av henne, så dermed absolutter du relasjonen. Si det høyt. Si det til alle. Si det til mannen hennes, kollegaene hennes og slekta hennes. Hun er en som velger å overfalle folk. Og det er ikke greit. Om det er eller ikke er seksuell vold eller voldtekt uten samleie er vrient for meg å si, du velger være så vag at det kan være en eller begge. Men det er definitivt etisk utenfor alt som er ok. Anonymkode: 1df01...3ae Et kraftfullt svar, men jeg liker det 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå