Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Skal ha fryse forsøk i naturlig syklus på riks. Blir siste forsøk offentlig. Hadde 1 SA og 2 kjemisk. Tenker å gå til privat gyn og forhåpentligvis kan hun hjelpe meg med støttemedisiner. Hun nevnte om albyl-e hvis jeg blir gravid. Vil bare høre om dette fra dere som har gjort det. Hvilke medisiner og dose har dere tatt? Når begynte dere? Takk takk

Anonymkode: 387e6...8d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk at. det ikke er lov å diskutere doseringer her på forumet. 

* Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende.

Anonymkode: ebd06...46e

Skrevet

Har alltid kun fått progresteronstøtte på Riksen. På Hausken fikk jeg prednisolon i tillegg. Ble gravid, men endte i MA i uke 8. Skal i gang med nytt forsøk om et par uker, skal da få abyl-e  etter innsett. Har ingen erfaring med dette, men legen min sa at det ikke er noen forsking som støtter påstanden om at dette vil hjelpe embryoet, men at vi skulle prøve. 
Så det er det eneste jeg har av erfaring så langt😅

AnonymBruker
Skrevet
Frk.Pøls skrev (1 time siden):

Har alltid kun fått progresteronstøtte på Riksen. På Hausken fikk jeg prednisolon i tillegg. Ble gravid, men endte i MA i uke 8. Skal i gang med nytt forsøk om et par uker, skal da få abyl-e  etter innsett. Har ingen erfaring med dette, men legen min sa at det ikke er noen forsking som støtter påstanden om at dette vil hjelpe embryoet, men at vi skulle prøve. 
Så det er det eneste jeg har av erfaring så langt😅

Takk for svar :)  Det er sant. Ingen garanti så vi kan bare gjøre det vi kan og håpe på det beste.

Masse lykke til til nytt forsøk 🧡

Anonymkode: 387e6...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Masse lykke til ❤️ Ville bare tipse om den ENORME effekten hormonstøttet kosthold har, sjekk opp Fedon sine solskinnshistorier! Ble svært overrasket selv, det virker jo fjernt. Men det kan ha totalforandrende konsekvenser ❤️

Anonymkode: 6720f...317

AnonymBruker
Skrevet

Fikk progesteron, albyl-e og klexane. Gikk på progesteron og klexane til uke 12 og albyl-e hele svangerskapet. Var etter to tap. 

Anonymkode: b2179...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...