AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Hei dere, Jeg håper det finnes noen eiendomsmeglere, eller noen med erfaring, som kan hjelpe med noen spørsmål. Har lite kunnskap og erfaring innen feltet. Er det mulig å be eiendomsmegler i området jeg bor / ønsker å kjøpe nytt om å tipse meg om eiendommer som er aktuelle ifht hva jeg ønsker? Jeg følger med på finn.no og flere utbyggere selv, men har en hektisk jobb så hadde vært topp med litt hjelp. Redd det er noe jeg ikke skal få med meg og så glipper det på en eiendom jeg gjerne kunne tenkt meg fordi jeg ikke klarer å følge med på alle utbyggere og private som legger ut for salg. Takk for alle tips! Anonymkode: fb63d...bc2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Det kan du. De har ofte også et lager av boliger som ikke ligger ute eller som kommer. Anonymkode: f3bdc...5c8
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan du. De har ofte også et lager av boliger som ikke ligger ute eller som kommer. Anonymkode: f3bdc...5c8 Så kjekt å høre at det er mulig. Da kontakter jeg meglerhuset via banken min. Tusen takk! - ts Anonymkode: fb63d...bc2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Jeg er eiendomsmegler. Hender ofte at vi ringer kjøpere vi vet er på jakt etter hus som vi har inne men som ikke er lagt ut enda. Skjer ikke veldig ofte, men det skjer. Da får de ofte tilbud om privatvisning så ordner vi kjøpet off market dersom selger går med på det til en god pris. Anonymkode: dcf71...3b6
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er eiendomsmegler. Hender ofte at vi ringer kjøpere vi vet er på jakt etter hus som vi har inne men som ikke er lagt ut enda. Skjer ikke veldig ofte, men det skjer. Da får de ofte tilbud om privatvisning så ordner vi kjøpet off market dersom selger går med på det til en god pris. Anonymkode: dcf71...3b6 Tusen takk for at du delte! Jeg prøver å følge med på det som kommer ut på finn.no selv også. Utfordringen min er at det finnes så utrolig mange boliger med, misforstå meg riktig, uhensiktsmessig planløsninger. Kostnaden med å pusse opp blir så stor at man vil overgå kostnad med oppussing sammenlignet med hva man får igjen av verdiøkning. Derfor har jeg landet på at jeg må kjøpe nytt, helst i et prosjekt hvor jeg kan påvirke planløsning😳 Hender det at boligeiere som skiller ut tomt fra egen eiendom selger før den legges ut? Er vel en viss treghet i antall nye boliger som bygges også som spiller inn. Anonymkode: fb63d...bc2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai Henger meg med på denne. Ønsker også å kjøpe ny (litt brukt) bolig, og er nogenlunde fleksibel på hvor, men vil bo nær togstasjon. Skulle ønske det gikk an å søke opp boliger ut fra fen type beliggenhet Anonymkode: 10018...d4e
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Henger meg med på denne. Ønsker også å kjøpe ny (litt brukt) bolig, og er nogenlunde fleksibel på hvor, men vil bo nær togstasjon. Skulle ønske det gikk an å søke opp boliger ut fra fen type beliggenhet Anonymkode: 10018...d4e Så hyggelig! ☺️ Kan dele tips og erfaringer selv også fortløpende. Har ikke rukket å koble på eiendomsmegler i banken enda selv (apropos hektisk jobb). Men har det på planen at mailer skal ut i dag🤞 - ts Anonymkode: fb63d...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå