Etk Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Har funnet en film jeg vil se men finner den ikke på noen strømmekanaler. Finnes det en plass hvor en kan leie film (helst med norsk tekst) og som har stooooort utvalg? Finner ikke filmen på SF/Blockbuster eller Pluto…. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Kan du ikke bare kjøpe den? Platekompaniet har ganske greit utvalg. Anonymkode: fa22c...bb6
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Bruker å låne på biblioteket og spille av på playstation. Anonymkode: 91433...689 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Hvis du skriver hva filmen heter, så kan man kanskje hjelpe deg å finne den på nett Anonymkode: 828ad...e3e 2 1
Taluno Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Prøv å sjekk ut appen JustWatch. Der får du søke opp filmer og serier i omtrent alle strømmetjenester som finnes, inkludert de som er kjøp/lei. 1 1
Popc0rn Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Du bør sjekke JustWatch, ja. Hvis du ikke finner den der, så er tips å bruke sjekke på StreamWithVPN. Det kan hende at filmen er tilgjengelig på en dine strømmetjenester i et annet land. Det er helt lovlig å bruke VPN på denne måten, men strømmetjenestene liker det ikke så de prøver å blokkere det. Men en god VPN funker.
Svett.svele Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Dette vet du kanskje, men du kan leie filmer på youtube 😊 Mange som ikke vet det
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai Etk skrev (På 5.5.2025 den 16.15): Har funnet en film jeg vil se men finner den ikke på noen strømmekanaler. Finnes det en plass hvor en kan leie film (helst med norsk tekst) og som har stooooort utvalg? Finner ikke filmen på SF/Blockbuster eller Pluto…. Det er noe som heter bibliotek, både i Norge og i hele verden. Det de ikke har der, kan de som regel skaffe. Og så har du filmoteket….. Anonymkode: fe8da...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #12 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Betaler aldri for en film. Anonymkode: 2ead1...b5f Hva med melk og brød? Stjeler du det også? Anonymkode: b2362...cd4 5
Vma Skrevet 6. mai #13 Skrevet 6. mai Etk skrev (På 5.5.2025 den 16.15): Har funnet en film jeg vil se men finner den ikke på noen strømmekanaler. Finnes det en plass hvor en kan leie film (helst med norsk tekst) og som har stooooort utvalg? Finner ikke filmen på SF/Blockbuster eller Pluto…. Har du sjekket Apple? De har nesten alt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai #14 Skrevet 6. mai Har du prøvd å søke på den på YouTube? Der kan du kjøpe / leie det meste. Anonymkode: 74c00...500
Etk Skrevet 6. mai Forfatter #15 Skrevet 6. mai Jeg har ikke noe å spille av en fysisk film på, f eks en spillkonsoll eller BlueRay spiller. YouTube, må man ha abb der? Fant den der men måtte logge inn og opprette abb. JustWatch skal jeg sjekke ut - og Filmoteket. Takk for tips! Så en post på FB der det ble oppfordret til å nevne den/de filmene som var de værste de hadde sett…..Liker å se skrekk/gørr once in a while og så jeg hadde gått glipp av den som ble nevnt oftest; «The human centipied» 😅
PhilosopherSe7en Skrevet 7. mai #16 Skrevet 7. mai Etk skrev (13 timer siden): Jeg har ikke noe å spille av en fysisk film på, f eks en spillkonsoll eller BlueRay spiller. YouTube, må man ha abb der? Fant den der men måtte logge inn og opprette abb. JustWatch skal jeg sjekke ut - og Filmoteket. Takk for tips! Så en post på FB der det ble oppfordret til å nevne den/de filmene som var de værste de hadde sett…..Liker å se skrekk/gørr once in a while og så jeg hadde gått glipp av den som ble nevnt oftest; «The human centipied» 😅 Den er vel på Amazon Prime? Kvalmende film, så helt perfekt om det er hva du søker
Etk Skrevet 7. mai Forfatter #17 Skrevet 7. mai Den lå ikke på Prime, men fikk sett en via YouTube. Må ha sett en sensurert versjon eller noe for her var det jo ikke noe som trigget noe som helst 😅 Bortsett fra slutten kanskje….. ikke den triveligste måten å dø på😅
AnonymBruker Skrevet 8. mai #18 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 19.53): Hva med melk og brød? Stjeler du det også? Anonymkode: b2362...cd4 Du vet man kan leie film gratis på bibliotekets strømmetjeneste bl.a Anonymkode: 92546...d2b 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai Hei TS, hvis du ikke har funnet den ennå så ligger den på Dailymotion (tror ikke det er lo å linke her) Anonymkode: 1d829...f61
AnonymBruker Skrevet 14. mai #20 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (På 6.5.2025 den 19.53): Hva med melk og brød? Stjeler du det også? Anonymkode: b2362...cd4 Er du ny i Norge? Anonymkode: b55bc...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå