Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi planlegger å flytte til Halden og utforsker mulighetene for internasjonale skoler i nærheten. Hvordan er de tre International Schools i Fredrikstad, Sarpsborg og Moss?

Anonymkode: 909ac...299

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fredrikstad er definitivt best. Det er en grunn til at kongebarna kjørte 1,5 time hver vei, hver dag, for å gå på skole. Hvor lett det er å komme inn, vet jeg ikke. 

Anonymkode: 3d64d...13c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Fredrikstad er definitivt best. Det er en grunn til at kongebarna kjørte 1,5 time hver vei, hver dag, for å gå på skole. Hvor lett det er å komme inn, vet jeg ikke. 

Hvilke kongebarn? Og når?

Anonymkode: ab683...735

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal barna bo i Halden og gå på skole i Fredrikstad? Det hørtes veldig slitsomt ut. Sarpsborg er nærmere, men for langt det også daglig spør du meg. Moss er jo bare å glemme.

Anonymkode: 0f744...549

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis det er barna til kronprinsparet det er snakk om så gikk prinsesse Ingrid Alexandra på Oslo International School på Bekkestua i Bærum. Prinsen gikk på Montesorriskolen i Oslo. 

Anonymkode: 4548b...4bb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...