AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Vi planlegger å flytte til Halden og utforsker mulighetene for internasjonale skoler i nærheten. Hvordan er de tre International Schools i Fredrikstad, Sarpsborg og Moss? Anonymkode: 909ac...299
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Fredrikstad er definitivt best. Det er en grunn til at kongebarna kjørte 1,5 time hver vei, hver dag, for å gå på skole. Hvor lett det er å komme inn, vet jeg ikke. Anonymkode: 3d64d...13c
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fredrikstad er definitivt best. Det er en grunn til at kongebarna kjørte 1,5 time hver vei, hver dag, for å gå på skole. Hvor lett det er å komme inn, vet jeg ikke. Anonymkode: 3d64d...13c Hvilke kongebarn? Og når? Anonymkode: ab683...735 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Skal barna bo i Halden og gå på skole i Fredrikstad? Det hørtes veldig slitsomt ut. Sarpsborg er nærmere, men for langt det også daglig spør du meg. Moss er jo bare å glemme. Anonymkode: 0f744...549 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fredrikstad er definitivt best. Det er en grunn til at kongebarna kjørte 1,5 time hver vei, hver dag, for å gå på skole. Hvor lett det er å komme inn, vet jeg ikke. Anonymkode: 3d64d...13c Hvis det er barna til kronprinsparet det er snakk om så gikk prinsesse Ingrid Alexandra på Oslo International School på Bekkestua i Bærum. Prinsen gikk på Montesorriskolen i Oslo. Anonymkode: 4548b...4bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå