AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #1 Del Skrevet mandag kl 13:17 solgte en Holzweiler jakke der jeg informerte kjøper om at dunet var litt klumpete. Hun sa dette gikk fint og at hun selv kunne fikse det i tørketrommel. Etter noen dager fikk jeg melding om at dunet ble helt flatt og hun ønsket pengene tilbake. Selv så mener jeg at kjøpet ikke skal bli opphevet ettersom jeg har fortalt dette med dunet inni jakken ( og det var ho som ødela det helt) , og sa jeg kunne gå ned i pris. Hun sendte klage til kundeservice og de betalte pengene tilbake før de snakket med meg. Da måtte jeg vippse kjøper frakt for og få jakken tilbake. Når jeg fikk sendte jakken var den brukbar og ikke tydelig klumpete, nå er den helt ubrukelig. Hva kan jeg gjøre? Har sendt klage til Tise men de svarer bare «💚 Jeg leste gjennom chatten deres og det var jo en utrolig kjip situasjon 🙏 Når varer rapporteres er det et team spesialister som vurderer rapporteringen. Her har de vurdert i kjøpers favør, men når det er sagt så er det ikke alltid det skjer. Dermed ønsker vi at det skal det føles trygt å både selge og kjøpe på Tise, men her virket det som at situasjonen med jakken kanskje var verre enn antatt ved salg og at det påvirket utfallet. Svarer det på spørsmålet ditt? 💚» Anonymkode: 2f80c...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:23 #2 Del Skrevet mandag kl 13:23 Spør et renseri om de kan fikse det hvis du ikke får det til selv. Jeg vasker dunjakka mi flere ganger i sesongen uten problemer, men det tar meg en hel dag. Tipper dunet i jakken kan bli helt fint igjen bare at det vaskes og tørkes av noen som kan det. Anonymkode: 770e5...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:28 #3 Del Skrevet mandag kl 13:28 Har aldri hørt at Tise har tatt parti med selger. Så jeg selger ikke ting der lenger, alle kan bare klage og få pengene tilbake igjen. Anonymkode: 4b09d...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:26 #4 Del Skrevet mandag kl 21:26 Det er ulempen med den integrerte betalingsløsningen. Jeg bruker den ofte både som kjøper og selger og det går som regel bra, men jeg hadde en lignende opplevelse for noen år siden der en sur kjerring beskyldte meg for å ha sydd om en kjole (noe jeg ikke hadde gjort) fordi den «satt annerledes på henne enn en annen kjole hun hadde fra samme merke». Hun meldte ifra om feil til tise så hun fikk pengene tilbake, og jeg måtte vippse henne for å sende kjolen tilbake til meg… Anonymkode: 42c6f...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Klumpete dun må løses opp ved å vaske den og deretter putte den våt i tørketrommel med tennisballer. Ellers er jeg enig med deg, men lite å gjøre med nå når Tise gjorde som de gjorde. Derfor selger jeg kun til de som henter eller forhåndsbetaler med Vips. Anonymkode: fecca...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå