Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Silte han ut mellom resten av søppelet der inne, møttes på ordentlig date, ble kjent, og ble deretter kjærester. 

Om begge parter har gode intensjoner om å få seg kjæreste, og ikke er sosial tilbakestående, så er det ikke spesielt vanskelig å finne seg en god kjæreste på datingapp. 

Anonymkode: eb816...f3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Facebook dating. Var 32 år, hadde da vært singel i 2 år etter mange års samboerskap. 

Jeg var på date med 3 forskjellige menn før jeg møtte han, da klaffet det. 

Anonymkode: 5b4af...b5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 15.16):

Jeg er en kvinne på 32 år, vært singel de siste 5 årene etter et ca. fem år langt forhold. Jeg bor i en relativt liten/mellomstor by i Norge, men er ofte både i Oslo og Bergen. Jeg forstår ikke hvordan man skal møte noen. Jeg synes ting var så mye lettere da man studerte, men nå er det ikke like mange naturlige måter å møte nye mennesker på. Jeg er sosial, og gjør mye sosiale ting på fritiden - men det er sjeldent at man møter nye mennesker. 

Så du som møtte kjæresten din i trettiårene/ utenfor skole - hvordan? 

Anonymkode: 39fb6...30e

Jeg er en mann på 36 år. Jeg har fast jobb, trener, medlem i Røde Kors, Odd Fellow og roklubb, liker reiser og opplevelser. Jeg har prøvd det meste. Singelkvelder, singelfestival, nettdating, apper, yoga/dans/ you name it. Har gitt opp å finne noen fordi det et så vanskelig å finne noen møteplasser. Det går bare år etter år uten å finne noen. Og så skal folk komme med velmente råd om hva jeg liksom gjør feil. De snakker om at jeg må senke kravene eller endre mine personlige egenskaper. Det er bare tull. De skjønner ikke at problemet ligger i at det er faktisk vanskelig å finne møte plasser hvor man kan treffe damer. Jeg er overbevist om at hvis man eksponerer srg for mange mennesker (les: damer) så vil man etter mange avvisninger finne den rette. Det er litt som å fiske etter laks. Hvis du hiver ut kroken og venter tålmodig vil du til slutt  lykkes og få napp etter mange ganger uten at det skjer noe.

AnonymBruker
Skrevet

Teknisk sett jobb? Firmaet hun jobbet i hadde leid meg inn for å lage noen reklamefilmer i forbindelse med en kampanje, også møttes vi på festen etter lanseringen. 😅

Anonymkode: 6fdeb...96b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...