AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #21 Del Skrevet mandag kl 19:02 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han så ganske så hvit ut. Ikke prøv å bortforklar trakkasering basert på etnisitet. Det at noen land har rabiat og skakkjørt kultur hindrer ikke nordiske menn eller kvinner å trakkasere noen. Kjenner nok av offer for overgrep, av både kvinner og menn. Og de skyldige har også vært hvite. Men sier ikke andre land ikke gjør, bare ikke vik fra problemet med rasisme. Ekelheter er like skummelt uansett hvilken hudfarge noen har og vi har serriøst strore nok problemer her i landet selv. Å si nei, vri seg unna eller si stop er ikke nok til at det blor beregnet som overgrep. Så ja. Verden er et rompehull med sommerfugler rundt. Et skikkelig horribelt sted vi kan bake kanelsnurr i. Anonymkode: 14e52...0c4 Det er ikke noe tvil om at muslimer står for en mye mer kvinnefientlig kultur enn nordiske. Så nå som denne innvandrergruppa øker drastisk, øker også overgrep. Anonymkode: 14998...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:11 #22 Del Skrevet mandag kl 19:11 Ble sammen i slutten av 30-årene men møttes da jeg var 18. Var i samme vennegjeng. Ting kan plutselig skje! Anonymkode: 01a87...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet mandag kl 19:11 #23 Del Skrevet mandag kl 19:11 Det er så lenge siden at jeg som 32 åring traff min kommende ektemann. Det var på et feriested der vi sto i bare sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:49 #24 Del Skrevet mandag kl 21:49 Vi møttes via Tinder… er på år 4 nå, aldri kranglet og bare full match. jeg ville jugd om jeg sa at jeg ikke har kysset mye frosker i flere år. Var klar for å leve alene for resten av livet når jeg møtte han. Anonymkode: 976b4...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:55 #25 Del Skrevet mandag kl 21:55 Happn. Jeg var 38, han 48. Begge to barn fra før. Fire år siden vi fant hverandre Anonymkode: af226...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:57 #26 Del Skrevet mandag kl 21:57 Jeg var hos en venninne på vinkveld, hun hadde en god kamerat/elsker som spurte om han kunne komme på besøk, og da han hørte at hun hadde besøk av en venninne så tok han med seg en kamerat. Da de kom forsvant venninnen min og elskeren inn på soverommet etter sånn type 4 minutter etter at de kom. Jeg og kamerat ble sittende å snakke. Vi hadde skikkelig kjemi og det sa egentlig bare pang. Så jeg overnattet også (skulle egentlig hjem) etter det tok det to dager før vi la hverandre til på snap også startet vi å prate, og møttes igjen. Vi ble raskt et par og i dag 6 år senere er vi gift og har to barn sammen, og jeg har et barn fra før. Han stiller opp for eldste 100%. Den beste kvelden i mitt liv:) Han er min store kjærlighet❤️ Anonymkode: de5ba...cb1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:30 #27 Del Skrevet tirsdag kl 00:30 Jeg var med noen felles kjente på besøk til han. Ikke for at vi skulle treffes, men fordi de ville innom pga. det var lenge siden de hadde møttes. Jeg var med fordi jeg hadde vært med dem på tur. Anonymkode: 68519...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:33 #28 Del Skrevet tirsdag kl 00:33 Tinder, møtte han da jeg var 34. Det var ganske slitsomt å finne seg en partner på dating app, var på mange dårlige dates. Men det gikk til slutt Anonymkode: ea8fc...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:38 #29 Del Skrevet tirsdag kl 00:38 Møtte drømmedamen på jobb, vi har begge vært gift tidligere og var singel når vi møttes. Dette var andre dagen i nytt arbeid og fikk opplæring, og jeg spurte henne som ga meg opplæring hvem den damen der borte er. Hun forklarte villig om henne og jeg skjønte raskt at dette vil bli min kone om jeg får det som jeg vil. Noen uker senere var vi på date, ca 1 år etter kom første ungen og nummer 2 etter det. Nå har vi vært gift i 15 år og jeg tenker ofte på den dagen jeg så henne for første gang. Har ikke angret en eneste dag og er fremdeles ordentlig forelsket i henne. Anonymkode: bef24...bd3 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:44 #30 Del Skrevet tirsdag kl 04:44 Vi var 41 og 48 da vi møttes på Happn. Vi ble storm forelsket og vi skjønte raskt at vi var ment å bli. 2 år inn og vi har kjøpt hus sammen og er forlovet ♥️ Anonymkode: bb903...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:01 #31 Del Skrevet tirsdag kl 05:01 Er nesten nødt til å bli Tinder eller på byen da menn ikke skal ta kontakt med damer de ikke kjenner men er interessert i. Det gjør bare damene redde, noen sier visst det mannen vil høre av frykt for at han skal skade dem. Men det er fritt frem for deg å ta kontakt med hvem du vil, om du tør Anonymkode: 007d3...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:48 #32 Del Skrevet tirsdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er nesten nødt til å bli Tinder eller på byen da menn ikke skal ta kontakt med damer de ikke kjenner men er interessert i. Det gjør bare damene redde, noen sier visst det mannen vil høre av frykt for at han skal skade dem. Men det er fritt frem for deg å ta kontakt med hvem du vil, om du tør Anonymkode: 007d3...d62 Om du heter Petter, er 20 og du sitter på toget, forran deg sitter Silje på 19 og hører på musikk. Du syns Silje er søt og blikket deres møtes, hun smiler og rødmer mens hun ser bort, så ser hun på deg igjen, å så smiler igjen, det gjør du også. Om en her finner en måte å bryte isen og det fakrisk er en liten interesse der for hverandre, tenker jeg personlig det går fint å snakke sammen. Hadde de blitt et par er det søtt. Dette er ikke måten folk bare prater litt. Da sitter Silje på det samme toget, og en mann på 45 setter seg ved henne fordi han syns hun er så søt. Hun smiler det typisk korte hyggelighetssmilet og ser bort. Smilet forsvinner i det hun snur seg og hun lukker seg for kontakt å ser ut vinduet. Han er litt lent mot henne å prøver å si noe "kjekkt", hun merker han er interisert og svarer kort og ser ut igjen. Så spørr han sånn, vil ikke prate med meg da hehe? Du skjønner, det blir truende. Kanskje går han, kanskje forblir han stille, men uansett så liker hun han ikke. Om du skal flørte eller prate MÅ du se an den du kontakter, du må ha en viss fornuft rundt om du er atrraktiv for vedkommende og du må se om de i det hele tatt vil prate med noen. Det å flørte er ikke noe jeg føler man gjør bare fordi, men fordi 2 tilfeldige akkurat i det øyeblikket følte en gnist. Ikke fordi en gjør sport av det, da blir det fort creepy og påtrengende. Anonymkode: 14e52...0c4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:18 #33 Del Skrevet tirsdag kl 17:18 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du heter Petter, er 20 og du sitter på toget, forran deg sitter Silje på 19 og hører på musikk. Du syns Silje er søt og blikket deres møtes, hun smiler og rødmer mens hun ser bort, så ser hun på deg igjen, å så smiler igjen, det gjør du også. Om en her finner en måte å bryte isen og det fakrisk er en liten interesse der for hverandre, tenker jeg personlig det går fint å snakke sammen. Hadde de blitt et par er det søtt. Hun har jo både musikk på øret og ser bort. I følge alle kvinnene i den andre tråden har Silje blitt trakassert på det groveste her. Rett i fengsel med Petter! Anonymkode: cacf2...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:24 #34 Del Skrevet tirsdag kl 17:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har jo både musikk på øret og ser bort. I følge alle kvinnene i den andre tråden har Silje blitt trakassert på det groveste her. Rett i fengsel med Petter! Anonymkode: cacf2...47e Å er det ikke lov å høre musikk å chille for segselv det da liksom? 😅🧐 Hun er der for noe annet enn deg. Å om hun gjør, ikke bryt in. Det er andres ansvar også, er ei dame kjempe interisert i en mann i den graden at hun har lyst på kontakt, så kan hun og kommer hun nok til å vise det. Eller bare prøve å ta kontakt selv, og da blir det det samme den andre veien. Er det en mann som ikke vil prate og hører musikk, skal han selvsagt få lov til å fortsette med det. Eneste er når det er nødstilfeller og lignende man må ta kontakt med noen. Tror du vi er i offentligheten på utstilling? Anonymkode: 14e52...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:36 #35 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Mine hobbyer er veldig mannsdominerte😅 Møtte han som nå er min kjæreste på et arrangement i forbindelse med en av hobbyene. Vi fant raskt ut at vi delte mange flere interesser enn den vi var på treffet for, og kjemien er helt fantastisk! Anonymkode: a638b...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:58 #36 Del Skrevet tirsdag kl 19:58 Møttes i tidlig 30-årene gjennom gaming. Gift, med 2 barn nå. Anonymkode: 41959...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #37 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Gaming Anonymkode: 77c4f...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 20 timer siden #38 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 18.56): Har aldri opplevd det, for jeg er 1 ikke spesielt pen. 2 sjeldent alene. 3 unnvikende og kort utstråling med resting bitch face. Å ikke forminsk hvordan noen har det, bare søk litt på nett. Det florer nok av videoer hvor du kan få et inblikk i hvordan noen har det, som ungdomsjenter som filmer menn som sitter å nistirrer og slikker seg om munnen som en salamander. Tar på dem også. At ddt er mulig. Lær litt idag du, så blir det lettere foe deg å sette deg inn i problemstillingen. Anonymkode: 14e52...0c4 Nå snakker du om noe helt annet. Det er ikke et argument for å kritisere menn som vil snakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #39 Del Skrevet 20 timer siden Flytta til en større by, og begynte med online dating. Da ble full klaff relativt fort. Anonymkode: 2ce64...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #40 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 18.39): Dere gjør jo arenaene hvor menn kan prøve seg på noen stadig blir færre. Med kampanjer som #villebarepratelitt Snart er det kun sjekkeapper hvor det er lov å bedrive slikt. Alle andre steder er trakassering har dere bestemt. Dere for skylde dere selv, dere har fått akkurat det dere har bedt om. Anonymkode: cacf2...47e Det er helst når menn i 50-60 årene plager unge teenårings jenter som har ført til dette. Det opplevde jeg som ung. Uønsket oppmerksomhet fra gamle gubber. Det var ikke jevnaldrende gutter som var plagsomme men eldre menn Anonymkode: 6b2d3...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå