Gå til innhold

Pris for gjerde ca 20 m?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil det koste å få montert opp gjerde i nabogrense (ca 20 m)? Vis gjerne hva slags gjerde dere fikk satt opp til prisen dere betalte. Takknemlig for alle svar!

Anonymkode: e424b...a93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tregherde,tregjerde,stakitt, skigard,steingjerde hjemmelaga,leie snekker?

Et gjerde er ikke et gjerde. 

Anonymkode: f2326...9e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tregherde,tregjerde,stakitt, skigard,steingjerde hjemmelaga,leie snekker?

Et gjerde er ikke et gjerde. 

Anonymkode: f2326...9e5

Nettopp fordi et gjerde kan være så mangt ber jeg de som skriver å spesifisere type gjerde i.f.t prisen de ga for å få gjerdet satt opp. Jeg er usikker på hva slags gjerde jeg ønsker og også hva jeg har råd til å sette opp. Noen gjerder kan være rimelige, men koster kanskje mer å sette opp enn andre. Veldig fint å se eksempler både på gjerde og pris. Om noen har fått satt opp gjerde som er fint og til en grei pris kan jeg kanskje benytte meg av samme firma? Tenker det er store forskjeller også på hva folk betaler for samme type gjerde som er satt opp av ulike firmaer. 

Med å få montert opp mente jeg hva som er betalt for å få gjerdet ferdig satt opp. Om det er anleggsgartner eller snekker/tømrer eller annet som gjør jobben er ikke så viktig for meg så lenge resultatet er bra til en rimelig pris 😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Impregnert tregjerde, billigeste design. Fire planker og en på toppen. Satte nye stolpesko, men trengte ikke å mure. 17m, 33k inkl. moms. Snekker som gjorde arbeidet. 

Anonymkode: 04cf3...303

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Impregnert tregjerde, billigeste design. Fire planker og en på toppen. Satte nye stolpesko, men trengte ikke å mure. 17m, 33k inkl. moms. Snekker som gjorde arbeidet. 

Med å «trengte ikke mure», mente jeg at muren var der allerede. Dette var oppgradering av eksisterende gjerde.

• Nyttig 1
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter på denne. Flere som har fått satt opp gjerde i sommer og vil si noe om type gjerde og prisen de betalte? 😊

AnonymBruker
Skrevet

Skal du sette det opp selv er det vel bare å se hva materialene koster? Hvis snekker skal gjøre det får du kontakte noen og spørre om pris.

Anonymkode: 5cf35...5b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det rimeligste er jo å gjøre det selv. Du trenger et gjerdespett for å få stolpene ned i jorda slik at de står støtt. Stolper, planker, treskruer og maling/beis.

Naboen satte opp felles postkassestativ og da brukte jordspyd og slo ned i bakken som feste.

Anonymkode: 12da7...301

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det rimeligste er jo å gjøre det selv. Du trenger et gjerdespett for å få stolpene ned i jorda slik at de står støtt. Stolper, planker, treskruer og maling/beis.

Naboen satte opp felles postkassestativ og da brukte jordspyd og slo ned i bakken som feste.

Anonymkode: 12da7...301

Så heldig du er som har en handy nabo. Jeg kan ikke sette ned gjerde selv og har ingen til å gjøre det, men forstår det vil lønne seg om man kun trenger å betale for materialkostnadene 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal du sette det opp selv er det vel bare å se hva materialene koster? Hvis snekker skal gjøre det får du kontakte noen og spørre om pris.

Anonymkode: 5cf35...5b8

Jeg er i startfasen og vil selvsagt snakke med snekker eller andre om pris før jeg setter i gang arbeider. Akkurat nå lurer jeg på hva andre har betalt for liknende jobb for å kunne sammenlikne pris og vite forskjell på gode pristilbud og eventuelt overpriset jobb. Også greit å vite ca pris for ulike typer gjerder ut fra andre har fått satt opp. Kanskje jeg ender opp med å be om kontaktinfo hvis noen bor i Oslo-området og nylig har fått satt opp et bra gjerde til en grei pris. Jeg synes det er nyttig å kunne spørre andre om erfaringer, men forstår at det kanskje ikke er så mange her inne som har fått satt opp gjerde nylig.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...