tobo Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Synes alle t-skjorter og topper jeg finner er så korte i livet. Er 33, og synes ikke bar mage er så stilig. (Hvertfall ikke i kombinasjon med strømpebukse med høyt liv og bukser som slutter ved hoften ) Noen som kan anbefale merker eller steder å kjøpe topper som er lange nok?
Zafran Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Kan du bestille over nett er det mange fine alternativer her: http://www.abercrombie.com/anf/index.html Jeg er 24, men liker ikke å labbe rundt med magen bar jeg heller God kvalitet på klærne, mange modeller. Både t- skjorter og topper med grei lengde. Lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Henger meg på denne tråden. Liker heller ikke å vise magen
Calla Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 (endret) Enkle singlet ´er kjøper jeg på manneavdelingen på H&M. Kjøper small, og da er de fine i formen og lange nok. Fine å ha under gensere osv.! Endret 14. mars 2006 av cons
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Henger meg også på. I tillegg er problemet det at viss jeg kjøper en større str for å få toppen lengre, blir den ofte så utringet at puppene kommer over utringningen - små pupper.
Knurr Skrevet 14. mars 2006 #6 Skrevet 14. mars 2006 Hvor handler dere?! Jeg syns alt går langt nedover rumpa, jeg. Liker ikke å vise magen selv om jeg nesten er bleiebarn (20 år ), men når jeg endelig har blitt fornøyd med rumpa så får jeg ikke vist den frem. Jeg handler mest på H&M, singletene der er ihvertfall lange.
tobo Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2006 Anbefalt side lagt til favoritter. Takk Men ønsker også tips der jeg kan gå og titte. Må kjenne på plaggene jeg...
Catzy Skrevet 14. mars 2006 #8 Skrevet 14. mars 2006 H&M begynner å få inn en del lange singletter og t-skjorter. Kjøpte 3 lange i veldig tynn bomull på lørdag. De er med bryterygg, men jeg har tenkt til å ha dem under de litt kortere t-skjortene mine. Føler heller ikke for å vise fram så mye mage, men disse er tynne nok til å gå under selv tynne t-skjorter, og så er de lange nok til å gå under rumpa, så de forblir nede i buksene. Har kjøpt andre som også er lange nok til å gå ned på rumpa, t-skjorter i litt tykkere bomull. (OK, det høres ikke så hot ut, men det skjuler magen og jeg blir ikke kald på ryggen.) Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Har sett mange lengre topper på Risøe og Bik Bok! Ser ut til at det begynner å bli "in" med litt lengde på toppene nå..
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Bik Bok hadde endel for noen år siden, håper de får inn igjen ja! Liker heller ikke å vise magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå