AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #1 Del Skrevet i går, 12:33 Jeg er alene med to barn på 4 og 5. Nå har vi vært to år på rad på Sunwing Arguineguin. Trives skikkelig godt, men vurdere å prøve en annen destinasjon. Må være barnevennlig, all inclusive og trygt. Noen forslag? Det er veldig populært med Lollo og Bernie 🤩 Anonymkode: 40361...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:36 #2 Del Skrevet i går, 12:36 Mythos beach resort på Rhodos! Anonymkode: 3b158...41a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:18 #3 Del Skrevet i går, 13:18 Sunwing-resorten på Kallithea rett utenfor gamlebyen på Rhodos var et svært godt valg med små barn, i alle fall for noen år tilbake. Gode bassenger, fin strand og kort vei inn til byen. Anonymkode: a2008...8a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #4 Del Skrevet i går, 13:29 De fleste sunwing resort hotellene er jo mye samme greia. Så om dere trives på det, er det bare å prøve de forskjellige. Har vært på Sunwing resort på både Kypros og Rhodos, og trivdes veldig på begge. Ellers finnes jo noen slike all-inclusive hoteller med små badeland med sklier og sånt for de små. Kanskje ikke noen av sunwing sine, men det er jo også mulig å vurdere. Anonymkode: aa09c...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mythos beach resort på Rhodos! Anonymkode: 3b158...41a Men er det ikke dritkjedelig område? Har kikket litt på det selv. Anonymkode: 12574...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men er det ikke dritkjedelig område? Har kikket litt på det selv. Anonymkode: 12574...041 TS har vært to ganger i Arguineguin. Så det går nok fint Har venninner som har reist verden rundt. Så kommer barna, og de beveger seg knapt utenfor gjerdet på all-inclusive noen år. Før de nå igjen har lagt sommerferien til Vietnam. Anonymkode: 11319...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er litt der. Har backpacket meg gjennom verden, og skal nå til syden med barna. Men både jeg og eldstemann på 10 er litt rastløse, så vet ikke om jeg tør å gå for Mythos eller Kallithea.. må kunne spasere rundt og se litt. Men hadde samtidig vært veldig deilig med noe barnevennlig og oversiktlig for minstemann på 4 som er Emil i Lønneberget 2.0😅 Anonymkode: 12574...041 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå