AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Hei! Jeg er under utdanning og er begynt å se litt på barnehager jeg ønsker og jobbe i når jeg er ferdig. Jeg er glad i å være ute og syns derfor frilufts- eller naturbarnehage høres lovende ut. Gårdsbarnehage ser også ut som en spennende plass og arbeide. Noen her som jobber i slike barnehager og vil dele erfaring? Høres gjerne erfaringer fra foreldre som har barna i slike også 😊 Anonymkode: caf21...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Jeg tror ute/natur barnehage er fint for de som elsker å være ute, og bruke skogen/naturen i det pedagogiske opplegget. Jeg har hatt praksis i utebarnehage, og jeg fant ut at det ikke passer for meg. Jeg elsker å være ute I naturen, men ikke hele tiden. De dagene det regnet (det regnet ca. 4 uker i strekk, med sur vind. Siste uken i praksis var det sludd/snø..) var grusomme for meg. Pluss at dyrestellet (de hadde høner) var ikke eksisterende. Planen var å ha med ungene på stell, men det skjedde ikke på de ukene jeg var der. En ansatt pleide å gå der ulønnet i helgene for å ordne burene og passe på hønene.... Så dårlig erfaring der, men det finnes jo barnehager med bedre opplegg. Men du må være glad i vær og natur.. Det positive var at de knapt hadde syke barn eller syke voksne. Anonymkode: 5b49e...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå