Gå til innhold

Jeg har vært den andre kvinnen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjenner det er over nå. Det jeg har vurdert litt frem og tilbake er om jeg skal ta kontakt med konen og si noe. Eller bare la vær og selvfølgelig holde meg unna. Eller legge det til side og vurdere det på nytt om noen måneder. Har noen erfaring med hva som i ettertid viser seg å være det beste fra dette tidspunktet og videre?

Anonymkode: f6175...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor vil du si noe? Hevn? Fordi han ikke valgte deg? 

Anonymkode: 75c58...ccd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært den andre selv.. Har til og med barn med han. Jeg har ikke sagt noe. Han får ordne opp selv. 

Anonymkode: 49d21...f09

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner det er over nå. Det jeg har vurdert litt frem og tilbake er om jeg skal ta kontakt med konen og si noe. Eller bare la vær og selvfølgelig holde meg unna. Eller legge det til side og vurdere det på nytt om noen måneder. Har noen erfaring med hva som i ettertid viser seg å være det beste fra dette tidspunktet og videre?

Det kommer an på har du visst om at han var gift og hvor lenge dere har holdt på..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil du si noe? Hevn? Fordi han ikke valgte deg? 

Nei absolutt ikke.

Hvis det hadde vært meg, hadde jeg villet vite. Det er grunnen til at jeg har vurdert det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke.

Hvis det hadde vært meg, hadde jeg villet vite. Det er grunnen til at jeg har vurdert det.

Du taper mye på dét. Hun blir sint på deg, du får skyld for mye, hun forteller til venninner og familie hvem du er og så vipps vet halve byen det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Si ifra. Hun må få vite sannheten og avgjøre selv hva hun vil gjøre. Nå lever hun på en løgn.

Anonymkode: 72ea2...f4e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si ifra. Hun må få vite sannheten og avgjøre selv hva hun vil gjøre. Nå lever hun på en løgn.

Anonymkode: 72ea2...f4e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei absolutt ikke.

Bare slutt. Snakk om hykleri.

Hadde du brydd deg bitte litt om henne så hadde du ikke gått inn i forholdet.

Nei, bare hold munn du.

Anonymkode: 06fa4...29a

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei absolutt ikke.

Hvorfor sa du ikke noe til henne når du valgte å innlede et forhold til mannen hennes? Hva er agendaen din nå når det er over? 

Anonymkode: 86ae9...114

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei absolutt ikke.

Hvorfor sa du ikke noe før? Mens det sto på.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags forhold hadde du og han? Var det fysisk og emosjonelt, bare emosjonelt, var det kun over mobil, snap etc? Hvor lenge varte det?

Anonymkode: e1ec9...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Si fra, så får hun et reelt valg angående at hun vet hvilken mann hun lever med. 

Anonymkode: da223...291

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke vært den andre kvinnen, men jeg har vært den som sa fra. 

Jeg var i en vennegjeng som fant hverandre via felles hobby. Gjengen var mye sammen og det ble tette bånd. En av mennene ble min bestevenn. Han påstod overfor gjengen at han var singel. Etterhvert innledet han et forhold med en singel kvinne som da også ble en del av gjengen. 

Helt tilfeldig fikk jeg høre at bestevennen min var gift. Jeg hadde vanskelig for å tro at det var sant og tok kontakt med den påståtte konen. Joda, de var gift. Dum som jeg var, så informerte jeg både konen og den nye kvinna om utroskapet. 

Resultat: Jeg ble lagt for hat av bestevennen min og hans nye dame. Resten av gjengen tok deres parti og jeg ble utstøtt. Han ble kastet ut av kona som skilte seg fra ham og han giftet seg med den nye kvinna. Men i fylla så ringer han exen og angrer.

Så det endte opp med at jeg mistet hele vennegjengen min. Ironisk nok så er den eneste jeg nå har kontakt med av de involverte exkona. Vi treffes ikke, men «snakkes» litt via sosiale medier.

Ja, jeg angrer. For exkona var det bra å få vite hvilken drittsekk hun var gift med, men for meg så var det katastrofe.

Anonymkode: 07ab2...a08

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg blir like irritert og forbauset hver gang sånne tråder dukker opp på Kvinneguiden. Hvorfor!!!!? i huleste er det så mange som på død og liv skal beskytte og skjerme den utro parten fra å bli avslørt og måtte stå for sine synder? Ikke si noe, hold kjeft, pass dine egne saker og lignende går igjen. Kan bare ikke begripe det. Utro svin fortjener å avsløres, ikke skjermes og beskyttes av omgivelsene!

Anonymkode: d9e34...a73

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg blir like irritert og forbauset hver gang sånne tråder dukker opp på Kvinneguiden. Hvorfor!!!!? i huleste er det så mange som på død og liv skal beskytte og skjerme den utro parten fra å bli avslørt og måtte stå for sine synder? Ikke si noe, hold kjeft, pass dine egne saker og lignende går igjen. Kan bare ikke begripe det. Utro svin fortjener å avsløres, ikke skjermes og beskyttes av omgivelsene!

Anonymkode: d9e34...a73

Tror alle er enige med deg i det. Det handler mer om den bedratte, hvem skal servere sannheten, når den ikke er etterspurt. Hvem ivaretar den bedratte når beskjeden kommer. For det gjør ikke den hevnlystne elskerinnen. Så, årsaken og måten man sier i fra på er faktisk av betydning. Husk du velter et menneskes liv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror alle er enige med deg i det. Det handler mer om den bedratte, hvem skal servere sannheten, når den ikke er etterspurt. Hvem ivaretar den bedratte når beskjeden kommer. For det gjør ikke den hevnlystne elskerinnen. Så, årsaken og måten man sier i fra på er faktisk av betydning. Husk du velter et menneskes liv. 

Ja, og i tillegg; elskerinnen bør i alle fall innrømme at motivet er hevn og lyst til å skade, kanskje også å få mannen kastet ut hjemmefra slik at han kommer til henne.

Å late som om man plutselig føler så mye omtanke og omsorg for kona er bare kvalmt.

Anonymkode: 06fa4...29a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Nei absolutt ikke.

Du svarte ikke på om du visste han var i forhold? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...