AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Har møtt en fyr 2 gg. Vi har barn begge 2. Og bor noen timer fra hverandre. Hadde det koselig sist vi møtes men føler interessen har avtatt noe. Han er på når jeg skriver men føler det går en vei. Jeg sa jeg ville ta det rolig og vi kunne treffes når vi kan. Men føler jeg er i limbo akkurat nå. Hadde vært greit å vite om han vil treffes noe mer eller ikke. Om han er interessert eller ei. Bør jeg la han være litt i fred og ikke kontakte ? Eller spørre om han vil fortsette å treffes for å se ? Prøve å få klarhet i ting. Hater dating i voksen alder Anonymkode: 2c649...494
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Du har sagt du vil ta det rolig. Han respekterer deg, og er på og svarer når du tar kontakt... Og siden han viser deg respekt så vurderer du la han være i fred? Burde han heller vært respektløs og ikke hørt når du sa du ville ta det rolig? Anonymkode: 4c60a...800 1
Fjellmannover190 Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Høres ut som dere trenger å ta en prat om forventninger og behov, og sikkert kjærlighetsspråk. Det å holde et forhold med flere timer reisevei varmt kan være vanskelig, så det må nok lages en plan for dette, og dere må sette av tid og prioriteres og møtes eller finne andre former for å bekrefte for hverandre at dere velger hverandre. Men uansett etter 2 dater, så er det mye usikkerhet. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Dere har møttes 2 ganger og du allerede har sagt du vil ta det rolig. Høres ut som et opplegg jeg ikke hadde lagt så mye tid og energi i om jeg var mannen. Anonymkode: 6b741...c6b
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 21.43): Du har sagt du vil ta det rolig. Han respekterer deg, og er på og svarer når du tar kontakt... Og siden han viser deg respekt så vurderer du la han være i fred? Burde han heller vært respektløs og ikke hørt når du sa du ville ta det rolig? Anonymkode: 4c60a...800 Når det formuleres slik forstår jeg. Det er meg og min usikkerhet her som spilles inn. Takk. Ts Anonymkode: 2c649...494
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dere har møttes 2 ganger og du allerede har sagt du vil ta det rolig. Høres ut som et opplegg jeg ikke hadde lagt så mye tid og energi i om jeg var mannen. Anonymkode: 6b741...c6b Han har barn og barnet er alt for han og det forstår jeg. Og når vi har barn i de ukene kan vi ikke møtes. ts Anonymkode: 2c649...494
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Fjellmannover190 skrev (15 timer siden): Høres ut som dere trenger å ta en prat om forventninger og behov, og sikkert kjærlighetsspråk. Det å holde et forhold med flere timer reisevei varmt kan være vanskelig, så det må nok lages en plan for dette, og dere må sette av tid og prioriteres og møtes eller finne andre former for å bekrefte for hverandre at dere velger hverandre. Men uansett etter 2 dater, så er det mye usikkerhet. Du har rett, men er det for tidlig å snakke om for ventinger etter 2 møter? ts Anonymkode: 2c649...494
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 13.43): Har møtt en fyr 2 gg. Vi har barn begge 2. Og bor noen timer fra hverandre. Hadde det koselig sist vi møtes men føler interessen har avtatt noe. Han er på når jeg skriver men føler det går en vei. Jeg sa jeg ville ta det rolig og vi kunne treffes når vi kan. Men føler jeg er i limbo akkurat nå. Hadde vært greit å vite om han vil treffes noe mer eller ikke. Om han er interessert eller ei. Bør jeg la han være litt i fred og ikke kontakte ? Eller spørre om han vil fortsette å treffes for å se ? Prøve å få klarhet i ting. Hater dating i voksen alder Anonymkode: 2c649...494 Du kutter han ut og går videre i livet. Dilemma ferdig, lukket, låst. Anonymkode: ae88d...823 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå