Gå til innhold

Synes jobben er for rolig- noen med kontorjobb som er travle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg jobber med personal og rekruttering i en liten virksomhet. Det varierer hvor travelt det er her, men 80 % av tiden gjennom året er det rolig, noe som gjør at jeg kjeder meg. Jeg liker å ha det passe travelt, ikke sånn at det blir negativt stress, men nok til at jeg føler meg nyttig og at tiden går fort. Det er liten interesse for det jeg kan tilby virksomheten, så det meste jeg gjør blir bare for min egen del, noe som også sliter på motivasjonen. 

Er det noen med typiske kontorjobber som på det jevne har det passe travelt på jobb? I så fall; hvor, og med hva jobber du? 

Anonymkode: a4c92...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Økonom, jobber i kommune. Har det vel til tider litt for travelt, men jeg liker det sånn. Opplever at de fleste kollegene mine fra lønn og regnskap også har det passe travelt. HR også, for dens skyld, de når aldri gjennom alt de skal gjennom (kan ofte ikke bistå i rekruttering fordi for mye å gjøre). 

Jeg har hatt jobber der det ikke har vært travelt og jeg synes det er fryktelig. Jeg kjeder meg og blir demotivert. Så ta følelsene dine på alvor! 

Anonymkode: 12d46...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Controller/analytiker i privat virksomhet. Alltid for mye å gjøre og mange hasteoppgaver som alltids dukker opp.

Kjeder oss aldri og bra er det.

Anonymkode: 434cd...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingeniør i en teknisk helpdesk. Ofte en del å gjøre og man får bryne hjernen på vanskelige saker.

Anonymkode: 1308f...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har nok bare feil arb sted.. jeg har jobbet som konsulent, økonomi/regnskap og brukersupport (offentlig og privat) og jeg har ikke opplevd noen av jobbene på en måte som tilsier at det er lite å gjøre. Tvert imot har alle båret preg av å være underbemannet og om det er lite å gjøre har tiden blitt brukt til å øke kunnskap til meg og/eller kollegaer.

Anonymkode: 2a2f6...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvalitetsleder i næringsmiddelindustri.

Alltid noe å gjøre, men svært sjeldent stress. Ganske høyt tempo enkelte dager, men langt mellom de dagene. Kjeder meg aldri på jobb, men blir heller aldri utslitt.

Anonymkode: c0492...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også en rolig jobb. Men tjener så bra at jeg blir værende. 

Anonymkode: ed40c...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kontorjobb er jo så mye - jeg har gjort veldig mye forskjellig i mer eller mindre samme firma  - ligger i grense mellom medie/kommmunikasjon/IT. De siste par årene har det stort sett vært passe behagelig, mens det flere år før det igjen var altfor mye å gjøre. Har medarbeidere under meg som er veldig ulike - noen blir drittlei når det er lite å gjøre, andre synes det er fint. Selv liker jeg variasjon - synes det er fint med noen dager der dagen går i ett og den går fort,, samtidig er det deilig med hjemmekontor innimellom der man stort sett ikke trenger gjøre noe..

Anonymkode: 14b9b...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber i Nav. Her er det dessverre alltid for travelt, og aldri passe travelt.

Anonymkode: a8ef5...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber som fabrikksjef i en bedrift i sterk vekst og løper ræva av meg hver dag.

Anonymkode: c702b...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...