Gå til innhold

Jeg rødmet da en venn av han ga meg en klem og nå tror han jeg liker vennen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt frustrert! Jeg rødmer lett av alle mulige årsaker, sikkert litt sosialt usikker. Men her om dagen ga en venn av min mann meg en klem og jeg rødmet. Ikke fordi jeg liker han mer enn vennskapelig, men fordi jeg er den jeg er. Og mannen er nå usikker og spør og graver om jeg har følelser for vennen, fantaserer om han etc. jeg sier jo nei og nei men han skjønner ikke at jeg rødmet så lett. Prøver å forklare det…  Vet ikke hva jeg skal gjøre, nå klarer jeg vel ikke å oppføre meg naturlig ovenfor vennen neste gang vi møtes… 

Anonymkode: ce001...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen av oss rødmer lett. Det må man bare forklare folk. Det trenger ikke bety noe som helst. Jeg rødmer ofte bare fordi ting kommer litt uventet på. 

Anonymkode: 2303a...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er akkurat som deg, ts. Jeg har faktisk tatt rødmeoperasjon for noen år siden (rødmer fortsatt). Jeg har også rødmet i slike tilfeller du nevner ts, hvis mannen din kjenner deg vet han jo at du er sjenert og rødmer ofte. Håper han tar til vettet. Vis han gjerne innlegget ditt her på kg og svarer mitt.

Anonymkode: c7485...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åå, jeg føler med deg. Jeg er også slik som rødmer lett. Kan være så fort som at jeg tenker; i denne situasjonen hadde det vært kleint å rødme, og så pang; ildrød. Noen av oss er bare slik. Tror også som nevnt over at det kan være lurt å vise ham tråden.

Anonymkode: fa20e...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...