AnonymBruker Skrevet i går, 10:19 #1 Del Skrevet i går, 10:19 Jeg trenger å vite hvordan man regner ut hjertefrekvens eller heartrate hvis man trener i en mosjonsykkel jeg trener i en sykkel fra epsilon hjemme og jeg vet ikke hvordan jeg kan regne ut heartrate Anonymkode: 6e1c6...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #2 Del Skrevet i går, 10:25 Hjertefrekvens? Mener du puls? Bruk en pulsklokke. Evt stopp og mål pulsen selv på håndleddet. Anonymkode: 69328...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #3 Del Skrevet i går, 10:48 Du teller pulsslag pr minutt, enten manuelt eller med en pulsmåler. Det er ikke noe man regner ut. Er det pulssoner du tenker på, utfra makspuls? Anonymkode: dc339...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:51 #4 Del Skrevet i går, 10:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du teller pulsslag pr minutt, enten manuelt eller med en pulsmåler. Det er ikke noe man regner ut. Er det pulssoner du tenker på, utfra makspuls? Anonymkode: dc339...96b Jeg vil ikke kjøpe pulsmåler så hvordan regner jeg det ut? Anonymkode: 6e1c6...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet i går, 10:54 #5 Del Skrevet i går, 10:54 (endret) Tell antall pulsslag på 15 sekunder, så ganger du med fire. Endret i går, 10:58 av Meowmere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:54 #6 Del Skrevet i går, 10:54 Regne ut hva? Anonymkode: dc339...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #7 Del Skrevet i går, 11:09 Meowmere skrev (14 minutter siden): Tell antall pulsslag på 15 sekunder, så ganger du med fire. Hvordan ? Anonymkode: 6e1c6...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #8 Del Skrevet i går, 11:09 Meowmere skrev (13 minutter siden): Tell antall pulsslag på 15 sekunder, så ganger du med fire. Eller antall pulsslag i 20 (ganger 3), aller helst 30 (ganger 2) sekunder for mer nøyaktighet. Meowmere og min sin metode gir antall hjerteslag i minuttet - som er det samme som hjertefrekvens. Anonymkode: 55ec6...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #9 Del Skrevet i går, 11:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ? Anonymkode: 6e1c6...50a Dette hadde du funnet ut mye raskere med google. Anonymkode: 69328...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #10 Del Skrevet i går, 11:17 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan ? Anonymkode: 6e1c6...50a Ok, jeg biter på. Du trenger en klokke og en kalkulator. Så kjenner du med fingrene enten på halsen eller håndleddet. Tell hvor mange slag det er på 15 sekunder. Det er 60 sekunder i ett minutt og 15*4=60, så det tallet du får skal du gange med 4 for å finne antall slap per minutt. Anonymkode: 5aeb8...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden Du får kjøpt aktivitetsarmbånd som målet pulsen ned i 150 kr... Hvis du ikke vet hvordan du måler pulsen din fra før, så vil selv den billigste pulsmåleren være mye mer nøyaktig enn hva du selv klarer telle under aktivitet. Eventuelt øv deg på å måle hvilepulsen først. Anonymkode: fd3a0...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå