AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Katten har blitt slanket til idealvekt, ved hjelp av veterinærfor som er er for overvektige katter. Dette slankeforet er svindyrt, og jeg lurer på om jeg nå kan begynne å gi han for for steriliserte katter og at han da klarer å holde vekten? Anonymkode: ce9a6...ddd
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Kalorier inn og ut… samme som med mennesker. Spør heller dyrlegen. Anonymkode: d93ce...634 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Slutt med fôr som inneholder mye korn og maismel. Det meste av tørrfôret de selger hos dyrleger har veldig mye maismel og korn i seg. Selv det som skal være slankende. Mennesker og dyr blir feite av prosessert korn og mais. Gi katten våtfôr med rent kjøtt og innvoller. Om du absolutt må ha tørrfôr, kjøp fôr med minst 70% kjøttprotein og uten korn/mais. Kattene mine liker godt Purizon, Wild Freedom og Orijen. Anonymkode: 3607d...c0f 1 1
Tabris Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Slankemat inneholder ofte mye fyllmasse slik at katten skal føle seg mett på mindre kalorier. Det er ingen grunn til å gå på det lenger enn nødvendig, bare ha kontroll over hvor mye mat katten får til daglig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kalorier inn og ut… samme som med mennesker. Spør heller dyrlegen. Anonymkode: d93ce...634 Dyrleger vet like lite om ernæring som fastleger. Anonymkode: 3607d...c0f 2
Svett.svele Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai Min forrige katt holdt vekten helt fint da vi var ferdig med slankematen. Begynte å gi henne mer våtfôr og mindre tørrfôr, da holdt hun mål vekten resten av årene hun hadde igjen 😊
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai Svett.svele skrev (4 timer siden): Min forrige katt holdt vekten helt fint da vi var ferdig med slankematen. Begynte å gi henne mer våtfôr og mindre tørrfôr, da holdt hun mål vekten resten av årene hun hadde igjen 😊 Hva slags våtfor fikk hun? Ts Anonymkode: ce9a6...ddd
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 12.24): Slutt med fôr som inneholder mye korn og maismel. Det meste av tørrfôret de selger hos dyrleger har veldig mye maismel og korn i seg. Selv det som skal være slankende. Mennesker og dyr blir feite av prosessert korn og mais. Gi katten våtfôr med rent kjøtt og innvoller. Om du absolutt må ha tørrfôr, kjøp fôr med minst 70% kjøttprotein og uten korn/mais. Kattene mine liker godt Purizon, Wild Freedom og Orijen. Anonymkode: 3607d...c0f Han får våtfor fra Wild Freedom og tidligere fikk han tørrfor for sterilisert katter fra Purizon, men da la han på seg, derfor måtte han begynne med slankefor fra dyrlegen. Ts Anonymkode: ce9a6...ddd
Svett.svele Skrevet 7. mai #9 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva slags våtfor fikk hun? Ts Anonymkode: ce9a6...ddd Helt vanlig gourmet fra matbutikk, eneste hun ville ha 😊 Veldig sær, måtte være mye saus og kun med fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå