Gå til innhold

Kan noen anbefale en elektriker i Oslo?

Superhelten88

Anbefalte innlegg

Superhelten88

Jeg har nettopp flyttet inn i en ny leiligheten, og ser at det er flere ting som må gjøres. Kan noen anbefale en elektriker i Oslo? Jeg har allerede veldig god erfaring med El Alliansen som jeg alltid bruker, men de er fullbooket den eneste dagen jeg er ledig om et par uker.

Jeg foretrekker et selskap som har synlige priser på nett, at de møter opp når de skal, og utfører arbeidet med høy kvalitet, slik jeg er så godt vant med fra El Alliansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God erfaring med Abildsø Elektriske til småtteri i leiligheten. Fikk dem anbefalt av vaktmesteren i borettslaget mitt, så antar flere her har godt inntrykk. 

Anonymkode: 84d28...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med disse gutta. Jeg bor rett over grensen fra Bærum. https://www.baerumeltek.no  

De er eneste håndverker jeg har møtt som har anbefalt meg å IKKE gjøre en jobb. På kort sikt tjente de ingenting på det, men på lang sikt fikk de en veldig fornøyd kunde som kun har brukt dem nå i snart 20 år. 

Anonymkode: 6e0eb...d89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Boligelektrikeren et par ganger og vært fornøyd med dem. Rimelige, forutsigbare, raske og har kunnet stille med elektriker når det passer for meg.

Anonymkode: 72fe1...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...