BareMegAlene Skrevet mandag kl 08:27 #1 Del Skrevet mandag kl 08:27 Hei Er ca 20år siden jeg gamet. Den gang var det super mario kart og yoshi veldig gøy. Nå har jeg skaffet xbox 4 (?) Til mine barn. Og det er sånn man skal koble til nett og laste ned spill, ikke slik vi hadde før med å sette inn kassetter. Men jeg søker og søker, men finner ikke noe spill som likner på super mario kart. Det er racing og bilspill, men ikke i nærheten av det vi hadde. Elller har jeg søkt feil? De bilspollene som kom opp kunne man ikke spille 2players heller. Hva har skjedd med spillverdenen? Det er absolutt skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:02 #2 Del Skrevet mandag kl 11:02 Xbox 4 er det ikke noe som heter, nei... Men jeg ville sett meg om etter noe i Sega All-Stars /Team Sonic Racing-serien. Anonymkode: d2cd9...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:17 #3 Del Skrevet mandag kl 11:17 Series X/S eller Xbox one? Eksmpler på mario lignende; https://www.xbox.com/nb-NO/games/store/super-luckys-tale/9PLMGFWCFZ9G https://www.xbox.com/nb-NO/games/browse/MoreLike_9PLMGFWCFZ9G Cuphead er en perle; https://www.xbox.com/nb-NO/games/store/cuphead/9njrx71m5x9p Dette er Series X, den nyeste. Anonymkode: 55705...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:20 #4 Del Skrevet mandag kl 11:20 https://www.xbox.com/en-US/games/store/smurfs-kart/9NZFTD2PXL5M/0010 Søk etter cart så finner du slike typer spill. Anonymkode: 55705...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet mandag kl 11:29 Forfatter #5 Del Skrevet mandag kl 11:29 Ts her. Jeg mener xbox S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet mandag kl 11:30 Forfatter #6 Del Skrevet mandag kl 11:30 De spillene som er nevnt her, er det mulig med 2 players? Vil ikke kjøpe en masse spill så er det bare en spiller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:34 #7 Del Skrevet mandag kl 11:34 BareMegAlene skrev (2 minutter siden): De spillene som er nevnt her, er det mulig med 2 players? Vil ikke kjøpe en masse spill så er det bare en spiller... Det ser du under spesifikasjonene ned i høyre hjørne. Om det står Xbox local multiplayer (2-x) betyr det at flere kan spille samtidig. Anonymkode: 55705...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:43 #8 Del Skrevet mandag kl 11:43 Om du ikke vil bruke mye penger på spill, så har de gamepass for 59/139,- i måneden hvor du kan spille ubegrenset spill som byttes ut med jevne mellomrom. https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass/games Anonymkode: 55705...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:49 #9 Del Skrevet mandag kl 11:49 Nintendo eier rettigheter til Mario -franchise, så det er bare til Nintendo (Nintendo switch f.eks) at det finnes spill med Mario. Du eide sikkert Nintendo DS i ditt barndom eller liknende. 😀 Det er svar på ditt spørsmål, om hvorfor du ikke finner Mario Kart til Xbox. Anonymkode: 724f6...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:07 #10 Del Skrevet mandag kl 12:07 Anbefaler at du selger xboxen og kjøper switch om det er Mario du vil spille. Vet ikke om crash bandicoot finnes til xbox? Anonymkode: 63ea1...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareMegAlene Skrevet mandag kl 13:26 Forfatter #11 Del Skrevet mandag kl 13:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nintendo eier rettigheter til Mario -franchise, så det er bare til Nintendo (Nintendo switch f.eks) at det finnes spill med Mario. Du eide sikkert Nintendo DS i ditt barndom eller liknende. 😀 Det er svar på ditt spørsmål, om hvorfor du ikke finner Mario Kart til Xbox. Anonymkode: 724f6...442 Nei eide ikke nintendo switch. Siste jeg spilte var super nintendo. Og det er ikke til meg,jeg spiller ikke lenger. Men ville vise barna hva jeg spilte i gamle dager, de spillene er helt i sin egen liga i forhold til dagens spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:35 #12 Del Skrevet mandag kl 13:35 De beste spillene av den typen der er Team Sonic Racing og Crash Team Racing. Anonymkode: 83801...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:38 #13 Del Skrevet mandag kl 16:38 BareMegAlene skrev (8 timer siden): Hei Er ca 20år siden jeg gamet. Den gang var det super mario kart og yoshi veldig gøy. Nå har jeg skaffet xbox 4 (?) Til mine barn. Og det er sånn man skal koble til nett og laste ned spill, ikke slik vi hadde før med å sette inn kassetter. Men jeg søker og søker, men finner ikke noe spill som likner på super mario kart. Det er racing og bilspill, men ikke i nærheten av det vi hadde. Elller har jeg søkt feil? De bilspollene som kom opp kunne man ikke spille 2players heller. Hva har skjedd med spillverdenen? Det er absolutt skuffende. Skal være helt ærlig med deg, du har kjøpt feil konsoll. Hvis det er Super Mario, Mario Kart, og Yoshi du er ute etter så må du ha Nintendo konsoll. Hvis mulig, returnerer du xbox’en du kjøpt på åpent kjøpt, hvis ikke legger du den ut på bruktmarkedet for salg. Nå er Nintendo Switch 2 på vei, så du kan gjøre noen ganske gode deals på Nintendo Switch om du kjøper brukt. Da kan du nok få tak i en Switch med Mario Kart Deluxe og 4 joy cons (kontroller) til en rimelig penge 😊 Anonymkode: e402f...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå