Gå til innhold

Hva slags yttertøy om sommeren til en 2 åring? Til barnehagelek i dårlig vær.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det er kaldt vær, men ikke regn om sommeren- hva burde en 2 åring ha på seg i barnehagen? Jeg tenker en slags tynn skalldress, men alt jeg finner er foret. Noen forslag? 

Legg gjerne ved link. 

Anonymkode: 75570...f53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Bergans Lilletind. Fornøyd med den, men passformen gjør at den passer best til tynne barn.

Anonymkode: 5f625...784

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en reima dress til vår toåring. Parkdress. Den har fôr, men det er bare ett tynt lag, så fungerer absolutt på sommeren. 

Anonymkode: 57f2a...2e5

AnonymBruker
Skrevet

Foruten regndress har vi en wheat parkdress, den har vi arvet så vet ikke hvor den er fra. Men har også parkdress og tynn jakke fra lindex, de er vi veldig fornøyd med! Impregnerte den og da holder den regn ute ganske greit, vindtett, lett å bevege seg i, og tørker raskt om den må vaskes.

Anonymkode: f57be...613

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Reima vårdress og tynn skallbukse fra Bergans tror jeg det er, så tar de etter været. 

Anonymkode: 76c1a...26d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker en slags tynn skalldress, men alt jeg finner er foret

For er ikke ensbetydende med varme 😉Alle dresser har for inni, men det er forskjell på isolerende for (tykt) og glatt for (tynt stofflag) som bare letter påkledning. En hvilken som helst vår- og høstdress vil passe, og ja de har alle for men det er ikke et isolasjonslag der. 

Anonymkode: 7621e...381

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen 😊

Anonymkode: 75570...f53

AnonymBruker
Skrevet

Ufora turbukse eller vanlig billig joggebukse

Anonymkode: 423a7...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...