Gå til innhold

Å angre på huskjøp, noen andre som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde et bomkjøp og solgte igjen relativt fort. Flyttet tilbake. Å gå fra sentralt strøk til usentralt funket ikke.

Anonymkode: 73b03...71b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den gang vi flyttet ut av byen var vi skrekkslagne, veldig urbane begge to 😅 men vi har ikke angret et sekund!
Det er helt nydelig med hus med god plass, spesielt nå som barna har blitt tenåringer. De har hatt en drømme oppvekst der vi flyttet, kjempegodt miljø. 
vi bor også 30 min fra Oslo, så jeg kjenner egentlig ikke så mye på å ha flyttet ut av byen. Vi bruker byen mange ganger i måneden, restauranter, konserter osv 

En ting jeg syns er kraftig overdrevet m hus er alt snakk om vedlikehold. Klart det blir mer enn i en leilighet, men så voldsomt er det ikke. Hvis ikke du liker hage, så planter du stauder osv som ikke trenger masse stell. 

Det eneste jeg stusser over er 20 minutter til buss. Det hadde dessverre vært en dealbreaker for meg. Vi har 3 minutter til buss og det er gull i en hektisk hverdag. Det gjør også at veien til Oslo ikke føles så lang. 

Anonymkode: da547...221

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ble boende, med barn i leilighet, aldri angrer på det, bor veldig sentralt i Oslo. Kan gå over alt, sitter aldri i kø eller har innstilt tog. Vi har stor bakgård, som har blitt brukt mye, fra sandkasse som liten, til frokost med russevenner nå 🥰

Anonymkode: 5d712...cc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Amazon123 skrev (4 timer siden):

Takk, denne var fin! Veldig positiv og fin måte å se på hva man får og beskrevet angre følelsen fint 😂 trives dere i deres tomannsbolig nå? 

ts 

Ja!! 😀

image.png

image.png

Anonymkode: ebac5...8ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja!! 😀

image.png

image.png

Oj her skjedde det noe krøll med emojiene gitt. Eller spøkelsene gikk bananas eller noe. Oops.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...