AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Noen som har erfaring med Sleepytroll gen 1 og gen 2? Har lyst til å kjøpe en, gjerne brukt, men finner omtrent kun gen 1 på Finn. Er det stor forskjell på modellene, at man bør ha den nye? 😊 Baby liker seg i vogn men har en tendens til å våkne når jeg stopper å trille. Ønsker å få gjort litt hagearbeid mens hn ligger i vognen og sover 😄 Anonymkode: 1a330...5a6
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Jeg har ikke erfaring med generasjon 2, men gen 1 har funket fint hos oss, særlig etter at barnet ble vant til den. Brukt den i to år her. Men vet at mange mener at den ikke funker så veldig bra/at vuggingen ikke er god nok. Dette er nok individuelt fra barn til barn, men kommer også an på vognen man bruker. Jo stivere understellet er, desto mindre vil den vugge. Kommer også an på om liggedelen er helt fast (slik som f.eks. i de fleste vogner med ergo sittedel) eller om den er løs/henger (som f.eks. babyjogger city elite). Vi har en vogn med god «gyng» i understellet (Britax smile 2) og City Ellte. Tror at vognene er en av grunnen til at det funker bra her. Anonymkode: b4fc5...b38
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke erfaring med generasjon 2, men gen 1 har funket fint hos oss, særlig etter at barnet ble vant til den. Brukt den i to år her. Men vet at mange mener at den ikke funker så veldig bra/at vuggingen ikke er god nok. Dette er nok individuelt fra barn til barn, men kommer også an på vognen man bruker. Jo stivere understellet er, desto mindre vil den vugge. Kommer også an på om liggedelen er helt fast (slik som f.eks. i de fleste vogner med ergo sittedel) eller om den er løs/henger (som f.eks. babyjogger city elite). Vi har en vogn med god «gyng» i understellet (Britax smile 2) og City Ellte. Tror at vognene er en av grunnen til at det funker bra her. Anonymkode: b4fc5...b38 Tusen takk for utfyllende svar! Har en Britax Smile 3, så da burde den passe fint på vår vogn 😊 Noen som har erfaring med gen 1 Vs gen 2? Anonymkode: 1a330...5a6
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Elsket vår. Brukte opp to stk til nr en 😂 Anonymkode: 07ffb...f65
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Sleepytroll har ikke funket på noen av mine barn 😓 Har du mulighet for å låne eller leie en og teste før du kjøper? Anonymkode: e574e...505
Anononyma Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Min lille sovnet også godt i vogna som baby men våknet ofte da vi stoppet. Prøvde sleepytroll med store forhåpninger om å rekke en kopp kaffe før han våknet, men det fungerte ikke litt en gang her 😂
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai Den fungerte ikke på min bugaboo fox 5, såvidt den ristet litt. Solgte den fort igjen! Anonymkode: f7838...e82
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Har smile 3 og den rock it raketten. Første mann sov kun i vogn som var i bevegelse, og synes kanskje ikke den hadde veldig stor effekt på henne. Lillesøster sover godt uansett, men føler likevel den hjelper noe. Hadde jeg visst hvor mye jeg kom til å bruke den hadde jeg kjøpt meg en mer ordentlig en som kan lades opp i stedet for batteridrevet, for det går mye batterier 😅 har nok brukt mer penger på batterier enn det hadde kostet å kjøpe en ordentlig en. Mange som er fornøyd med den fra Zazu også Anonymkode: a6331...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai Har ikke testet sleepytroll, men for oss fungerte det å redusere trilling på vogna i innsovning. Nå står vogna alltid stille når hun sover. Opplever egentlig ar hun sover bedre i stillestående vogn enn når vi er ute og triller. Fulgte metoden fra Lillemini-appen som går ut på å bevege så lite som mulig på vogna og gjerne stoppe den helt før baby sovner slik at babyen blir vandt med lite/ingen bevegelse. Anonymkode: 4514e...001
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai Hadde gen 1 i et halvt år, men så absolutt verdt det! Kjøpte brukt og solgte igjen når jeg ikke trengte den mer. Har ikke prøvd gen2, men regner med den er minst like bra om ikke bedre. Jeg ELSKET min sleepytroll! Anonymkode: d3d00...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå