Dallandra Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Før jeg forsøker å mane Snåsamannen opp fra graven: hvor er lommeboka mi? Sist sett onsdag, fant den ikke da jeg skulle ut dørene torsdag, synes jeg har lett overalt. Knapt vært utomhus.
Million Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Skuffer og skap du har vært innom da du siste gang kom hjem etter å ha brukt lommeboka? Jeg lette meg ihjel etter mobilen min en gang, og kunne ikke begripe hvor den var. Viste seg at jeg hadde lagt den i skuffen under stuebordet sammen med fjernkontrollen 😛 Tankeløshet.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Dallandra skrev (5 timer siden): Før jeg forsøker å mane Snåsamannen opp fra graven: hvor er lommeboka mi? Sist sett onsdag, fant den ikke da jeg skulle ut dørene torsdag, synes jeg har lett overalt. Knapt vært utomhus. I sofaputene eller under noe annet du ligger/sitter på Anonymkode: e5083...23d
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Poser/handlenett du brukte sist du handlet? Bilen? Sjekk mellom og under setene, og mellom setene og døra. Anonymkode: 16e82...c09
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Den ligger bak kommoden i gangen. Anonymkode: e3546...b85
Påkrevd Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Du finner ikke lommeboka, da er det jo Lommemannen du trenger, ikke Snåsamannen. Apropos det, har du sett i lomma? 1
Dallandra Skrevet 17. mai Forfatter #13 Skrevet 17. mai Hehe, nei, den har ikke dukket opp. Jeg forstår akkurat lite nå som for noen uker siden av hvor den kan ha tatt veien.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai Dallandra skrev (31 minutter siden): Hehe, nei, den har ikke dukket opp. Jeg forstår akkurat lite nå som for noen uker siden av hvor den kan ha tatt veien. Så rart! Hvor så du den onsdag før du ikke fant den torsdag? Anonymkode: ab8c5...be5
Dallandra Skrevet 17. mai Forfatter #15 Skrevet 17. mai Jeg har gått gjennom hele forløpet, men siden jeg også var en tur i narkose på onsdagen så er minnene litt omtåket…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai Påkrevd skrev (På 12.5.2025 den 6.11): Du finner ikke lommeboka, da er det jo Lommemannen du trenger, ikke Snåsamannen. Apropos det, har du sett i lomma? Så for å finne Snåsa, trenger man Snåsamannen? Anonymkode: 95b41...44c
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Under setet i bilen? Bak skohylla? Anonymkode: f9c9a...7c6
Påkrevd Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så for å finne Snåsa, trenger man Snåsamannen? Anonymkode: 95b41...44c Antakeligvis. Det er neppe tilfeldig at jeg hverken har snakket med Snåsamannen eller vært på Snåsa.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Skrevet 24. mai I en lomme på en mørk jakke med noen snorer. En lomme med knapp Anonymkode: d3b3f...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå