AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Vi feirer med god mat og vin, samt kjøper noe sammen eller gir gaver. Anonymkode: c1b20...5bb
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Fra andre; en og annen tekstmelding og snap. Alltid fra foreldre på begge sider. Fra hverandre; vi gjør gjerne noe hyggelig sammen. God mat og vin, en SPA-tur. og på jubileene (5, 10 og 15) har vi reist på weekendtur til byen vi giftet oss i. Ingen av oss er gavemennesker, og jeg foretrekker å kjøpe blomstene jeg helst vil ha selv. Men ved 10 ønsket jeg meg en ny ring til "stabelen", så da plukket vi ut en sammen. Anonymkode: 5ecd1...ead
Million Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Nei, det glemte jeg alltid selv. Vi begge glemte det som regel, og det hadde ingen betydning for meg at "denne datoen for x antall år siden giftet vi oss. Jaha." Jeg er ikke så opptatt av sånne merkedager. 1
SPOCA Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Ja, min mann og jeg gir en oppmerksom til hverandre, eller gjør noe hyggelig sammen. Fra andre får vi gjerne gratulasjoner.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Jeg får alltid blomster, vin og sjokolade på bryllupsdagen vår🥰 Gir ikke noe til mannen, annet enn at vi deler vinen og sjokoladen😅 Anonymkode: a4f6a...560
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Det forbi går vi i stillhet. Ingen feiring eller noe annet Anonymkode: 0bc0c...daf
Hareena Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Vi deler en flaske sjampanje for vi har alltid fri dagen etterpå.🍾
Uanonym bruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai Vi pleier å gå ut og spise middag sammen. Får som regel gratulasjoner av moren min
MarianneE Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai Han har de siste årene vært på MCtreff denne dagen og oppmerksomheten har vært deretter Jeg lever fint med det, vi er gode med hverandre alle de andre dagene i året ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai De første 20 årene feiret vi hvert år, men nå feirer vi bare runde eller halvrunde dager. Men vi husker alltid på dagen, gratulerer, og takker den andre for x gode år sammen. Anonymkode: f88d5...d79
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai Er det vanlig å få gratulasjoner av andre enn den man er gift med altså? Tror jeg knapt noen gang har fått det utenom på selve dagen vi giftet oss. Anonymkode: 63231...f2a
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva og hva gjør dere? Anonymkode: 0b004...d33 Absolutt ingenting. Vi koser oss når vi har lyst. Reiser på helgeturer når vi har mulighet og har lyst å kose oss. Vi trenger ikke merkedager for å ha det fint eller tenke over hvor fint vi har det sammen. Anonymkode: dbfa7...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå