GrønnNellik68 Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må man? Jeg har vært på seks dater med en mann, men jeg vet ikke helt ennå hva jeg vil. Det er jo så utrolig mye jeg ikke vet om ham ennå, og jeg aner ikke hvordan han reagerer i forskjellige situasjoner, hvordan han er med andre folk, osv. Det er såpass mange ubesvarte spørsmål at akkurat det fortsatt er uklart for meg. Nå gjør det ingenting for meg å ha sex med noen som så ghoster meg, sex er ikke viktig for meg sånn. Det er verre med følelser og forventninger som eventuelt har bygd seg opp, og den skuffelsen på grunn av det. Og sex er jo en viktig del av et forhold, så om man venter i en evighet og alt er fint og flott og man finner ut at mannen er på samme bølgelengde ift. forhold, og så er det seksuelle helt feil? Det går jo ikke det heller. Anonymkode: ccbf7...93c Jo men når du fortsetter å date så er du jo lyst til å finne ut mer om dem. Ellers hadde du avslutta for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da svarte han at nok brukte lang tid på å få kjæreste følelser men at han skulle si ifra om de IKKE dukket opp…… Det er over, gå videre. Føler han det ikke nå, så føler han det ikke. Du skal ikke måtte gå i limbo og vente og håpe. Anonymkode: ea50a...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Til info bør du aldri fortelle nye menn om at du har vært psykisk eller fysisk mishandlet, fordi dersom de har noen som helst tendenser (som de selvsagt skjuler lenge i starten), vil de se på deg som et lett bytte. Anonymkode: 093e6...45e TS her. Vi bor på et mindre sted og det var han som spurte om hvem jeg hadde vært sammen med tidligere. Da jeg sa det sa han "men han er jo sjuk i huet", og da måtte jeg jo bare si at "ja, det er han faktisk". Og så spurte han litt rundt det... Anonymkode: 189a7...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #24 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke rart mannen er skeptisk om du er ei av disse 50+ damene som har runda tinder gang på gang på gang. Menn flest gjør ikke det, og prøver å finne ei som ikke halve byen har ligget med fordi de har "blitt lurt gang på gang". Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Ingen vil være kjæreste av noen som er så "lettlurte". Anonymkode: 5a737...450 TS her. Jeg har ikke runda Tinder og har heller ikke liggi med noen bortsett fra en jeg datet over en periode. Hvor tar du slike ting fra? Ja, jeg har truffet mange menn som kun har vært ute etter sex, men det skjønner jeg jo selv om jeg ikke ligger med dem. Anonymkode: 189a7...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden Ryddet for brukerdebatt, nedsettende innhold og tilsvar til dette. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Det høres ut som du er opphengt i om HAN har fått følelser. Et bedre spørsmål, som også handler om grensesetting, er å heller spørre deg selv, har DU fått følelser, kjenner DU kjemi, liker DU den HAN er? Anonymkode: cf287...8ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #27 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det høres ut som du er opphengt i om HAN har fått følelser. Et bedre spørsmål, som også handler om grensesetting, er å heller spørre deg selv, har DU fått følelser, kjenner DU kjemi, liker DU den HAN er? Anonymkode: cf287...8ad Ja, det gjør jeg. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg jo ikke brydd meg. Anonymkode: 189a7...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden Har ikke lest hele tråden. Men ville bare si at jeg nå har jeg funnet meg en på nett, (vært sammen i to år, mer forelsket enn noensinne) etter å ha vært gjennom mye av det samme som deg, ts. Et triks kan være at mannen MÅ investere i det i tidlig, feks dra til DEG, selv om det er et stykke. Poenget er at om han viser med handling (krev det!) tidlig at han virkelig er interessert, vil både du bli tryggere og han vil være motivert for å "fullføre" investeringen sin. Ikke legg til rette for ham, si ifra tydelig at du trenger feks høre fra ham hver dag i form av en melding El. Slik siler du bort de useriøse. Et lite kyss kan man godt ta på første date for å teste kjemien. Så må han fortsette å investere i deg, ellers lar du ham gå .IKKE vik fra dette, de blir ikke "varme" etterhvert. Vær tydelig og - i din situasjon - absolutt ikke si (som en nevner over) - at du er sårbar/blitt såret før osv. Før etter noen måneder. Anonymkode: 482c2...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå