AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Kanskje et dumt spørsmål, men denne er til papp/papir? Null merking Anonymkode: 223e3...0d4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Det er jo umulig å si. Kan du ikke se oppi? Lette på et lokk eller lignende? Anonymkode: 40e05...604
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Ok, takk, da dumper jeg eskene der Anonymkode: 223e3...0d4
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai Jeg tenker papp der , typisk med den brevsprekka. Anonymkode: c440b...81b
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kanskje et dumt spørsmål, men denne er til papp/papir? Null merking Anonymkode: 223e3...0d4 Papir pleier å ha åpning til nedlasting som på bildet. Plast har dører som kan lukkes, og glass/metall har rundinger uten dører. Men du står vel ikke der og ser på papirkonteineren fortsatt? Anonymkode: 3c99d...3e6
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Papir pleier å ha åpning til nedlasting som på bildet. Plast har dører som kan lukkes, og glass/metall har rundinger uten dører. Men du står vel ikke der og ser på papirkonteineren fortsatt? Anonymkode: 3c99d...3e6 Jeg hadde med telt og primus, det gikk greit. Anonymkode: 223e3...0d4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, takk, da dumper jeg eskene der Anonymkode: 223e3...0d4 Du kan ikke bare dumpe avfall hvor som helst, hvem eier denne container siden du ikke kjenner til den? En butikk? Et sameie som du ikke tilhører? Det er noen som betaler for å ha denne stående for å få kildesortert avfallet SITT, ikke andre mennesker som kommer rekende med bil og fyller opp andres containere. Du får skaffe deg din egen dunk for papp og papir Anonymkode: cb7d5...389 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan ikke bare dumpe avfall hvor som helst, hvem eier denne container siden du ikke kjenner til den? En butikk? Et sameie som du ikke tilhører? Det er noen som betaler for å ha denne stående for å få kildesortert avfallet SITT, ikke andre mennesker som kommer rekende med bil og fyller opp andres containere. Du får skaffe deg din egen dunk for papp og papir Anonymkode: cb7d5...389 Wtf, jeg flyttet inn i ny leilighet 1. mai og fikk vite at det er der jeg kaster søppelet, er både denne containeren og søppelkasser til restavfall 🤡 Anonymkode: 223e3...0d4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan ikke bare dumpe avfall hvor som helst, hvem eier denne container siden du ikke kjenner til den? En butikk? Et sameie som du ikke tilhører? Det er noen som betaler for å ha denne stående for å få kildesortert avfallet SITT, ikke andre mennesker som kommer rekende med bil og fyller opp andres containere. Du får skaffe deg din egen dunk for papp og papir Anonymkode: cb7d5...389 Huff! Du tror at ts sniker rundt på private steder? Det står mange slik offentlige rundt omkring faktisk. Anonymkode: b8e0d...700 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå