Anonym176 Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Har driti meg litt ut og tenker på det hele tiden. Er redd for å få et «stempel» som folk fra hjembyen assosierer meg med etter vgs. Er det vanlig at folk glemmer sånt når man går ut av skolen? På en skala fra 1-10 er det kanskje på nivå 5/6 der 1 er ikke så farlig og 10 er driti seg så ut at man ikke kan dra på skolen.
Nowayback Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Likte ikke vgs. Fikk ingen nye venner og siden jeg ikke var glup nok til allmennfag-linjen (eller studiespesialiserende) gikk det dårlig. Fikk vel under 3 i snitt. Har fortrengt det meste med den tiden. Det var et lite sidespor, men jeg tenker de fleste glemmer slike ting ganske fort. Uansett hva det måtte være.
Seff Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Da tror jeg det skal være ekstremt spesielt, hvis folk går og husker ting fra den tiden. Jeg husker veldig lite fra videregående, men husker noen morsomme kommentarer og hendelser. Av og til tenker jeg faktisk på at det er litt pussig at noe som føltes så viktig (altså skoletiden, russetid og alt), blir så irrelevant så fort. Min erfaring er i hvert fall at så snart videregående er ferdig, og man begynner å studere, blir skoletiden veldig raskt veldig uviktig. Jeg tror det har med å gjøre at man på en måte blir mer selvstendig og moden når man flytter hjemmefra og selv må ta ansvar for alt man gjør, studier, husleie, matlaging, renhold osv.
Diskulis Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Jeg tviler på det, kommer selvfølgelig an på hva det er. Når jeg tenkte etter nå for å komme på «rare ting» fra skolen, kom jeg på et par mobbere, ei som ble tatt for å stjele og en som luktet vondt alltid. Men sikkert mange som har tabbet seg ut flere ganger på skolen, med uhell eller dumme utsagn osv, det husker jeg rett og slett ikke.
SPOCA Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Kommer an på hva det gjelder. Jeg husker fremdeles det "teite" de gjorde mot meg, slik som mobbing "og sånn".
Perine Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai SPOCA skrev (5 minutter siden): Kommer an på hva det gjelder. Jeg husker fremdeles det "teite" de gjorde mot meg, slik som mobbing "og sånn". Samme her.
luxifine Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai SPOCA skrev (1 time siden): Kommer an på hva det gjelder. Jeg husker fremdeles det "teite" de gjorde mot meg, slik som mobbing "og sånn". I tillegg husker jeg de "store" episodene: eksen som ble tatt for å stjele og fyllekjører med moped for å så legge skylden på "kjærlighetssorg" (var han som gjorde det slutt). Eller hvem som ble drept eller skadet i ulykke, hvem som begynte å bruke narkotika osv. Ting som gjorde inntrykk husker jeg i tillegg til det "de" gjorde, eller ikke gjorde mot meg den gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå