Gå til innhold

Hatt mensen sammenhengene i 9 måneder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er 40 år og har hatt mensen sammenhengene i 9 måneder. Legen sier at det av og til kan skje. Men det er ikke noe jeg kan gjøre for å stoppe dette. Noen andre som har opplevd det samme?  Prøvd å google, men kommer ikke opp noe. 

Anonymkode: 233b6...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Legen sier det av og til kan skje»?! BYTT LEGE. Herregud. 

Anonymkode: 06593...027

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

«Legen sier det av og til kan skje»?! BYTT LEGE. Herregud. 

Anonymkode: 06593...027

Hva mener du med det?  Legen sa at det ikke var ukjent at noen gikk unaturlig lenge med mensen.   Tar legen feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Cerazette inni bildet?

Anonymkode: 4acec...a65

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei, er 40 år og har hatt mensen sammenhengene i 9 måneder. Legen sier at det av og til kan skje. Men det er ikke noe jeg kan gjøre for å stoppe dette. Noen andre som har opplevd det samme?  Prøvd å google, men kommer ikke opp noe. 

Har det ikke falt legen din inn å henvise deg til gynekolog? Du har jo tydelig en hormonforstyrrelse. Det er ikke heldig å blå i månedsvis.

Anonymkode: a089b...06a

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva mener du med det?  Legen sa at det ikke var ukjent at noen gikk unaturlig lenge med mensen.   Tar legen feil? 

Legen tar deg ikke på alvor. Derfor sier vedkommende bytt lege. Du burde vært sendt videre for lenge siden! 

Anonymkode: 9cfc0...965

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvordan  har legen følgt deg opp og er det tatt undersøkelser for å utelukke evt alvorlig tilstand. Godt mulig hormoner, men du bør ikke gå rundt å blø så lenge. Jeg ville gått til gynekolog for dette. 

Anonymkode: f89ea...215

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

JA! Har du en mannlig lege i 90-årene eller??? Kom deg til gynekolog og skift lege.

Anonymkode: 38551...f67

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde 6 uker i strekk og gikk til privat gynekolog, siden fastlegen ikke mente det var grunn til å henvise meg til offentlig gynekolog.

Jeg hadde polypp i livmoren og fortykket slimhinne som var forstadiet til kreft.

Ble operert i løpet av et par uker.

Jeg hadde hormonforstyrrelse.

Anonymkode: 6a7aa...590

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leger tar feil hele tiden, de er mennesker og ikke guder.

Senest i dag fortalte min veninne meg om hennes søster som gikk til lege fordi hun følte seg i elendig form, var gul i huden og gul på øynene.

Legen sa det var bihulebetennelse og sendte henne hjem med penicillin.

Noen timer senere kollapset hun og endte på sykehuset med LEVERSVIKT.

Ingen er gul i huden når de har bihulebetennelse.

Anonymkode: 6a7aa...590

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hjelp ts. Cerazette stopper mensen, hormonspiral, utrogestan. Dra til gynekolog.

Anonymkode: d44a0...300

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har legen sjekket deg? Tenker du bør henvises til en gynekolog. Jeg har vært og sjekket meg, fordi jeg blør nå bare hver 3 mnd. Dette må jo sjekkes skikkelig og ikke bare si alt er normalt. Blø i 9 mnd i strekk er ikke normalt tross at man er 40, og uansett alle forandringer skal sjekkes nøye uansett 

Anonymkode: 57647...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkg at det er urovekkende at legen ikkehar henvist til gynekolog. Jeg hadde gått privat.

Tenker også på at du kan ha fått jernmangel av å blø så mye. Følges jernstatus opp?

Anonymkode: ae95f...22c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flere har fått lignende etter covid vaksinen. Ble omtalt i avisene ifjor. Har du tatt flere doser enn 1?

Anonymkode: 71a58...220

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blødde uavbrutt i 3 uker. Ringte direkte til gynekolog. Hadde mycoplasma infeksjon. 

Du må få en grundig utredning! 

Du som nevner Covid vaksine, det kan jo så klart være en forklaring, men da må alt annet utelukkes først. Man begynner ikke med ting man ikke kan påvise, og sjeldne bivirkninger. 

Anonymkode: b84b0...969

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gynekolog. 
min venninne blødde i flere måneder, hun hadde forstadiet til kreft og måtte operere. Det kan og være bivirkninger etter covidvaksine. 

Anonymkode: d706b...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...