Hilli74 Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Jeg drømte for en liten stund tilbake at jeg besøkte min eks svigermor. Drømte akkurat samme drømmen med få dagers/ ukers mellomrom. Jeg har aldri tenkt noe spesielt på henne disse årene, heller aldri følt noe savn etter henne.. Det er 25 år siden forholdet med min ex ble avsluttet.. Etter siste drømmen jeg hadde om henne var jeg skikkelig trist, og følte et sterkt savn etter henne. Tenkte at jeg hadde blitt gal eller noe, da jeg ikke har tenkt noe særlig på henne eller følt savn disse 25 årene. 😕 Noen uker etter disse to drømmene, fikk jeg tilfeldigvis vite at hun døde av kreft for noen måneder tilbake. Jeg har tenkt at disse drømmene kan ha en sammenheng med hennes bortgang, og forsøkt å huske når jeg kan ha hatt disse drømmene iforholdt til dødstidspunktet. Jeg anslår at det var omtrent rundt den tiden hun gikk bort jeg drømte om henne, muligens like etterpå. Jeg vet at jeg har sterk intuisjon, og jeg drømte om en venninne av meg natten hun døde for ca 20 år siden. Jeg visste ikke at hun var syk, og det skjedde veldig akutt. Jeg husker forøvrig ganske sjelden hva jeg drømmer, og drømmer ikke ofte om mennesker jeg kjenner. Noen som har opplevd lignende og har synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Jeg tenker det er mulig din eks svigermor tenkte på/ snakket med noen om deg typ rett før hun døde. At det ble en slags «telepati».. tilfeldig er det neppe. Når man sover så er man jo mye mer åpen for åndeverden og alt spirituelt Anonymkode: c876a...64d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker det er mulig din eks svigermor tenkte på/ snakket med noen om deg typ rett før hun døde. At det ble en slags «telepati».. tilfeldig er det neppe. Når man sover så er man jo mye mer åpen for åndeverden og alt spirituelt Anonymkode: c876a...64d Jeg har også hørt påstander om at man er på samme sted som de døde når man sover. Kanskje hun besøkte deg rett etter døden inntraff? Anonymkode: c876a...64d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også hørt påstander om at man er på samme sted som de døde når man sover. Kanskje hun besøkte deg rett etter døden inntraff? Anonymkode: c876a...64d Liksom i samme «realm/kanal» hvis man kan kalle det det Anonymkode: c876a...64d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå