AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:30 #1 Del Skrevet søndag kl 21:30 Jeg trenger virkelig å gå ned i vekt. Ikke 2-7 kilo men 20. Men motivasjonen eksisterer ikke. Jeg er ikke motivert til å slutte med snacks eller bevege meg mer. Jeg er kronisk utmattet og ekstremt sjenert. Redd for å bli sett av folk når jeg trener (barndomstraumer). Dette problemet med motivasjonen er et kjempeproblem for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men jeg må gå ned, både for helse og selvfølelse, men også utseende. Alt henger sammen. Noen som har erfaring med å karre seg opp fra avgrunnen? Hva gjorde du og hvordan? Anonymkode: a4289...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:45 #2 Del Skrevet søndag kl 21:45 Jeg tenker bare på det som ville funket for meg her, altså, så vet ikke om det funker for deg. Men mine tips er: - baby steps. Begynn med fem minutters tøy og bøy-videl på YouTube. Kjenn etter i kroppen din og bli kjent med den. Søk på «fine minutt full body stretch, for eksempel - legg til næringsrik og mettende mat istedenfor å trekke fra mat. Ikke sult deg selv. - snakk snilt til deg selv - sjekk om du driver med emosjonell spising. Snakk isåfall med noen om mekanismene - finn en mosjonsform som du liker på ordentlig - finn noen å alliere deg med - prøv å ha dette som eneste prosjekt utenom det vanlige livet. Ikke prøv å bli god på alt på én gang. - følg @nicoPhysique på YouTube. Jeg blir i hvert fall motivert til å endre matvaner av hans videoer. Anonymkode: ae31a...2ec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:46 #3 Del Skrevet søndag kl 21:46 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker bare på det som ville funket for meg her, altså, så vet ikke om det funker for deg. Men mine tips er: - baby steps. Begynn med fem minutters tøy og bøy-videl på YouTube. Kjenn etter i kroppen din og bli kjent med den. Søk på «fine minutt full body stretch, for eksempel - legg til næringsrik og mettende mat istedenfor å trekke fra mat. Ikke sult deg selv. - snakk snilt til deg selv - sjekk om du driver med emosjonell spising. Snakk isåfall med noen om mekanismene - finn en mosjonsform som du liker på ordentlig - finn noen å alliere deg med - prøv å ha dette som eneste prosjekt utenom det vanlige livet. Ikke prøv å bli god på alt på én gang. - følg @nicoPhysique på YouTube. Jeg blir i hvert fall motivert til å endre matvaner av hans videoer. Anonymkode: ae31a...2ec Beklager alle skrivefeil her. Anonymkode: ae31a...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Du kan vente på motivasjonen eller så kan du bare gjøre det. Anonymkode: 79b23...c24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan vente på motivasjonen eller så kan du bare gjøre det. Anonymkode: 79b23...c24 Dette. Motivasjonen er ikke nødvendigvis det som er tilstede når en starter, du må heller sette dette opp som gjøremål, som skal gjennomføres. Motivasjonen vil komme litt uti når du kjenner på mestring og glede over aktivitet, når du først har kommet dit så går det automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har samme erfaring som andre her. Motivasjon kommer og går, du kan ikke belage deg på det. Ei heller på selvdisiplin, da det er en begrenset ressurs som går tom om den brukes for mye. Du må rett og slett lage deg nye rutiner når det kommer til og trening og så følge dem. På samme måte som du pusser tennene om kvelden - du venter ikke til du får motivasjon eller vurderer om du har "lyst" eller ikke, du bare gjør det. Anonymkode: 6a9ba...d81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan vente på motivasjonen eller så kan du bare gjøre det. Anonymkode: 79b23...c24 ☝️ Anonymkode: 70ede...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Om det ikke bare fantes en medisin som gjorde at man ikke tenkte på mat lengre og ble mett av noen få biter….. hmmmmmm Gå i klesskapet å prøv på deg jeansen som passa som et skudd for noen år siden da. Der har du motivasjonen din. Anonymkode: 68a0f...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå