AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:03 #1 Del Skrevet søndag kl 21:03 Hjelp! alt går unna i rasende fart! Kjøpte bolig på fredag, skal få fotograf på fredag og stylist på tirsdag. Leilighet publiseres søndag. har fri imorgen og MÅ få gjort så mye som mulig!! Men jeg vet ikke hva! Leilighet med 3 soverom, 2 små barn og tonnevis med leker og babyutstyr i ALLE kriker, kroker og oppå skap. Alt for mye møbler trødd alle plass som trøs kan. må jeg leie lager og rett og slett bare starte tømmingen? Har virkelig ikke mer enn tid av veien pga MYE jobb de neste to ukene. Og begrensa med tid før bildetaking. Leier man vaskere før visning? jeg trenger alle råd jeg kan få 😭 Anonymkode: f0ff3...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:40 #2 Del Skrevet søndag kl 21:40 Det aller viktigste er at du setter frem telysene og kuskinnet for å gjøre det koselig. Og bake boller så det blir god lukt. Anonymkode: 575fd...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #3 Del Skrevet i går, 05:49 Lei lager, det er gull verdt! Kjøp sånne gjennomsiktige plastkasser, de er stødige, enkle å stable, og du ser lett hva som er hvor. Kast/gi bort fortløpende hvis du rekker. Klær og myke ting kan stappes i sekker, bagger og søppelsekker (helst gjennomsiktige). Bruk plassen under senga og inni skap så godt du kan. Bod og bil kan også fylles. Kan du ta en ekstra dag fri? Det er mye jobb og tar mye lengre tid enn du tror. Anonymkode: 474ce...ff2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:40 #4 Del Skrevet i går, 06:40 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det aller viktigste er at du setter frem telysene og kuskinnet for å gjøre det koselig. Og bake boller så det blir god lukt. Anonymkode: 575fd...016 Ikke bak boller da det kan da virke som en vil kamuflere en lukt. Anonymkode: 877a0...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #5 Del Skrevet i går, 06:43 Få bort så mye rot som mulig i dag, men møblene kan stylisten hjelpe til med å velge ut hva som skal stå fremme. Dvs med mindre du ser de er ødelagte/stygge. Om dere ikke har noe sted å gjøre av det, så lei et lager. Anonymkode: 54a82...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #6 Del Skrevet i går, 07:04 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det aller viktigste er at du setter frem telysene og kuskinnet for å gjøre det koselig. Og bake boller så det blir god lukt. Anonymkode: 575fd...016 Telys og kuskinn?? 😂 Boller er også nei nei. Kamuflering av lukt er ikke lurt. Det viktigste er at det er rent, ryddig og luftig. Noen friske blomster og mye er gjort. Anonymkode: 297c2...a04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #7 Del Skrevet i går, 07:08 Hvor mye bodplass har du? Jeg fylte opp mye i bodene, og så satt jeg en del på fellesboder. Fyll opp esker med barneutstyr, men sorter litt. Det som dere klarer dere uten helt til ny bolig i noen esker. Disse går på lager eller innerst på bod. Det som dere klarer dere uten i 1-3 uker i noen esker. Disse settes på boden og blir stående til visning er avholdt og bolig solgt. Det som dere generelt trenger i det daglige, som dere ikke ville klart dere uten på en ferie engang, det kastes ned i esker/bager og dyttes under seng eller inn i skap til visning. Overflødige møbler settes på bod/lager. En lekegrind eller liten lett kommode som brukes mye kan eventuelt flyttes frem og tilbake til naborom når det tas bilder. Men pakkes bort på visning. Jeg har ikke barn, men har katter. Og jeg kjøpte før jeg hadde solgt, så måtte også hive meg rundt og ordne alt veldig raskt. Jeg hadde foto og takstmann innom en onsdag. annonsen ut fredag. Visning søndag helgen etter. Privatvisning mandag. Solgt tirsdag. Det var to uker hvor jeg bodde i en "tom" leilighet. Til foto så måtte leker, stativer og slikt til kattene pakkes bort. Dette lot jeg bare stå igjen på boden frem til visning. Jeg hentet kun frem skåler og toaletter igjen mellom foto og visning. Det er ikke så vanlig med proff vask før visning, men det kommer an på hva du har tid og kapasitet til. Jeg vasket og ryddet mye hele uken før visning. Pusset vinduer, skrubbet dusjen, vasket dusjforheng, flikket over med maling på steder som var slitt, og fikset småting. Skrubbet gulvet dagen før visningen. Så på visningsdagen ble matskåler, kattetoalett, dobørster, toalettmapper, og "hverdagsting" pakket bort, og leiligheten støvsugd ekstra nøye, og tørket støv. Anonymkode: 5bd7c...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå