AnonymBruker Skrevet 4. mai 2025 #1 Skrevet 4. mai 2025 Er det vanlig å komme når han koser med puppene? Kun puppene ingenting annet. Anonymkode: 6aa7c...8ef
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2025 #2 Skrevet 4. mai 2025 Har jeg aldri opplevd... Anonymkode: 5d22e...0e9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2025 #3 Skrevet 4. mai 2025 Det er ikke uvanlig iallefall Hos meg må det litt mer til men jeg har heldigvis ganske følsomme bryst så jeg hadde ikke holdt ut med en mann som ikke likte å gi de oppmerksomhet. Nippelorgasme Å få brystene massert, slikket og klådd på under sex, øker den seksuelle opphisselsen hos hele 82 % av kvinner, ifølge forskning publisert i The Journal of Sexual medicine. Men for noen så holder det altså å bli berørt på overkroppen, for at orgasmen skal melde sin ankomst. Og muligens gjelder dette for flere av oss enn tidligere antatt. https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/tips-og-triks/orgasme-via-brystvortene/?srsltid=AfmBOorwV_-_e2WUDVBk3dZ3nRbJGA_sF44tevOokzQZHFSVmpiMrGs Anonymkode: 02e0a...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2025 #4 Skrevet 4. mai 2025 Det har skjedd meg et par ganger, da var jeg ekstremt kåt🫣 kom med kun dype tungekyss og lek med brystvortene Anonymkode: 3586d...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2025 #5 Skrevet 4. mai 2025 Datet ei en gang som kom gang etter gang bare av at jeg koste med brystvortene. Eksen kom også en gang kun av stimuli av brystvorter. Anonymkode: 0cdd2...14b
Bamseklemmer Skrevet 5. mai 2025 #6 Skrevet 5. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å komme når han koser med puppene? Kun puppene ingenting annet. Anonymkode: 6aa7c...8ef Nei, det er ikke vanlig å oppnå orgasme, med kun kos på puppene.. det må som regel litt mere erogene soner til. Kvinnen må være fri for stress og tanker, og fokusere 100% for å få det til. I tillegg har hun seksuelle tanker som tenner henne, det er jo også en virkningsfull opphissende usynlig erogen sone. Og i tillegg til det, kan hun knipe med underlivet, stramme lårene, strekke ut korsryggen, rotere eller gi motjokk med underlivet. Så det er jo ikke noe restriksjoner, av hva hun kan jo gjøre som føles behagelig og opphissende for henne. Det er kun direkte stimuli med hånd eller leketøy som ikke er lov, og det samme gjelder for mannen.. Ellers er ikke dette en puppe-orgasme🤭 Mannen bør være jo være tålmodig og unngå direkte stimuli brystvortene. De "nuppene" på areolaen er svært erogene, så å la tunga tirre rundt brystvorta er også svært opphissende. I tillegg er det jo "lov" å kysse munn, tørrjokke eller gnikke pikken mot låret eller hva som helst som tenner henne🤭 Så orgasmer fra stimuli av pupper.. navle.. symfysen.. innside av lårene.. kniping av bekkenbunnsmusklene, blir betegnet som "Opphisselses-orgasmer" uten direkte stimuli av klitthodet. Jeg tror nok de fleste kvinner får opphisselses-orgasme i svært kåt tilstand.. men denne type orgasmer er kanskje ikke så vanlig, eller at det det ikke finnes så mye info om?🤔 Dere burde gjøre et forsøk, for det er en opplevelsesgaranti.. for slike orgasmer er helt fantastisk deilig, og litt utenom den vanlige klitt-orgasmen🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå