AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Jeg fant en pakke smørbukk karameller som var steinharde. Jeg la noen under ryggen min og de ble varme og myke, noe jeg gjør ofte om godis er hard, noen andre? 😃 Anonymkode: 24a0f...330 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Vel holder det i hånda litt lenger ja, men ikke no mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 4. mai #3 Del Skrevet 4. mai Nei, aldri hørt om at man kan gjøre det før eller at det er en ting 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Del Skrevet 4. mai Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Nei, aldri hørt om at man kan gjøre det før eller at det er en ting 🤔 Prøv neste gang du har hard karamell eller frukt karamell 😃 Anonymkode: 24a0f...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Del Skrevet 4. mai Haha ja, faktisk 😂 Har ikke tenkt over at vi er fler som gjør det! Anonymkode: 7c21f...471 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Del Skrevet 4. mai Det har skjedd Liker også å ha skumgodteri (og enkelte typer gele) i mikroen først. Anonymkode: 15637...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #7 Del Skrevet 4. mai Smelter sjokolade på den måten. Anonymkode: 3ba3c...26e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #8 Del Skrevet 4. mai Det hender jeg setter meg på rumpa med en kvikk-lunsj under fordi den kom rett fra kjøleskapet. En annen rar ting jeg gjorde under Covid i 2020 var å spise pop-corn og chips med skje, pga. smittevern 😂 Anonymkode: 2ffca...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 4. mai #9 Del Skrevet 4. mai Nei det har jeg aldri gjort og aldri tenkt over. Spiser sjelden godteri som er hardt. Går mest i sjokolade og den vil jeg ikke ha smeltet. Den vil jeg ha romtemperatur på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 5. mai #10 Del Skrevet 5. mai Jeg gjør det motsatte og putter sjokolade i frysen først, det smaker best da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Haha ja, faktisk 😂 Har ikke tenkt over at vi er fler som gjør det! Anonymkode: 7c21f...471 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det har skjedd Liker også å ha skumgodteri (og enkelte typer gele) i mikroen først. Anonymkode: 15637...13c AnonymBruker skrev (15 timer siden): Smelter sjokolade på den måten. Anonymkode: 3ba3c...26e AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det hender jeg setter meg på rumpa med en kvikk-lunsj under fordi den kom rett fra kjøleskapet. En annen rar ting jeg gjorde under Covid i 2020 var å spise pop-corn og chips med skje, pga. smittevern 😂 Anonymkode: 2ffca...f9b My people 🥰❤️😃 Anonymkode: 24a0f...330 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Del Skrevet 5. mai Tvist skrev (4 timer siden): Jeg gjør det motsatte og putter sjokolade i frysen først, det smaker best da. Samme her Anonymkode: a7f0c...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai #13 Del Skrevet 5. mai Selvfølgelig gjør jeg det 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5. mai #14 Del Skrevet 5. mai Jeg har hatt godteposen under dyna for å varme den 🤣 Sjokolade liker jeg best iskald, mens hard gummi ikke er noe godt (i dobbel forstand 😉). ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Del Skrevet 5. mai Ja, trodde jeg var den eneste 🤣😅, harde karameller og godteri, varmet opp med kropsvarme 🤣🤣 Anonymkode: b19f1...5ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #16 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, trodde jeg var den eneste 🤣😅, harde karameller og godteri, varmet opp med kropsvarme 🤣🤣 Anonymkode: b19f1...5ef Haha herlig, bra bruk av energi 😂 Anonymkode: 24a0f...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #17 Del Skrevet 5. mai Sitte på godisposen? Blir ikke noe smelta inn i noe annet da? Aldri tenkt på at det skal være bra på noe vis. Sjokolade skal være KALD, så kan man bite av små biter og la de smelte i munnen 😍 Jeg satt på en liten smørpakke på et fly en gang. I ganske mange timer. Det anbefales ikke. Jeg klagde til flyvertinna fordi jeg ikke fikk smør til rundstykket mitt, og så måtte jeg gå walk of shame forbi henne etterpå med den svære ekle flekken på bukserumpa. Ikke alt kan sittes på. Anonymkode: dc7c3...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mai #18 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2025 den 21.45): Jeg fant en pakke smørbukk karameller som var steinharde. Jeg la noen under ryggen min og de ble varme og myke, noe jeg gjør ofte om godis er hard, noen andre? 😃 Anonymkode: 24a0f...330 Eh, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JamesBlond Skrevet 5. mai #19 Del Skrevet 5. mai Har ikke tid til det! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå