AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Vi er 6 venner som har middag hos hverandre hver fredag og denne gangen er det min trur, hva hadde du valgt og lage av disse 3? https://www.matprat.no/oppskrifter/tradisjon/spekemat-med-eggerore/ https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/hvit-pizza-med-spekeskinke/ https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/pappardelle-med-biff/ Anonymkode: f2c5f...989
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Nr. 2 pizza eller Nr. 3 pasta. Anonymkode: 3ff76...fc3 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Pizza om dere har pizzaovn, ellers ville jeg gått for pasta. Spekemat og eggerøre er en smårett som hører hjemme på ett koldtbord, det er ikke middag alene. Anonymkode: 98693...9a7 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai Jeg er allergisk mot svin så jeg hadde stemt for nr. 3 Tror igrunn jeg hadde stemt for den uansett. Anonymkode: b5756...0a8
Brunhilde Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Jeg syns nr 3 så mest spennende ut og det er den jeg hadde satt mest pris på å bli servert.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Takk for alle svar Ja heller mest til nr 3 selv Anonymkode: f2c5f...989
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Nummer tre så mest fristende ut for en fin venninnekveld. Men er vanskelig å time til 6, og krever at du står på kjøkkenet i siste liten. Jeg synes også biff blir litt "tungt" til pasta. Så ville heller vurdert varianter av denne med kylling i en kremet saus. For eksempel marry-me chicken med pappardelle/tagiatelle. Pizza med hvit saus er nydelig, om man lager fra bunnen, og har pizzaovn. Med en god salat til. Spekemat og eggerøre passer ikke i det hele tatt. Anonymkode: b2735...65a 3
Daisy-love Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai (endret) Nummer 2 eller 3. Jeg hadde blitt glad for begge deler. Hvit pizza er utrolig godt, så heller gjerne bittelitt mot den. Eggerøre og spekemat er mer en del av noe, enn noe eget på en sånn kveld, så det hadde jeg droppet. Håper dere får en hyggelig kveld 😊 Endret 5. mai av Daisy-love 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #12 Skrevet 6. mai Nr 2 og 3. Ville unngått nr 1 hvis det er denne fredagen, da dere sikkert spiser liggende mat 17.mai. Anonymkode: 40aaf...acf 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #13 Skrevet 6. mai Jeg kan jo ikke spise noe av dette (allergier). men hadde jeg kunnet så hadde jeg servert nr 2 eller 3. Anonymkode: 6b109...6ce
AnonymBruker Skrevet 6. mai #14 Skrevet 6. mai blir nr 1 med yougurt brød, rundstykker og flatbrød var 5 av 7 som ønsket dette Anonymkode: f2c5f...989
AnonymBruker Skrevet 6. mai #15 Skrevet 6. mai Nr 2, den så deilig ut, pluss at folk er så individuelle angående hvordan de vil ha biffen sin stekt. Anonymkode: 8f7ac...d4b
Daisy-love Skrevet 7. mai #17 Skrevet 7. mai (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): blir nr 1 med yougurt brød, rundstykker og flatbrød var 5 av 7 som ønsket dette Anonymkode: f2c5f...989 Blir helt sikkert nydelig 😋 Kos dere 😊 Endret 7. mai av Daisy-love
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai Jeg er glad i spekemat, men ville servert en del mer enn bare spekemat og eggerøre. Kanskje en blanding av typisk norsk spekefat med tilbehør og italiensk antipasti. Anonymkode: 8db5d...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå