AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Hva tror dere. Blir kvinner eller menn oftere forelsket i en idé av den de er sammen med. Altså ønsker/forventer at vedkommende skal forandres til å passe til det de ser som et ideal av en partner? Kan dere som har innsett at dette er noe dere har gjort ubevisst, fortelle oss hvordan dette har preget deres forhold med den dere ønsker var en annen? Anonymkode: 3e092...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Jeg er heldig og er sammen med en som jeg har kjent over halve livet. Vi har sett hverandre ofte og i mange forskjellige situasjoner og opplevd mye sammen før vi ble et par. Det har ført til at vi vet veldig mye om personlighet og oppførsel. Men spesielt jeg har mye baggasje i form av ekser og dårlig behandling av de. Det har vært problematisk for min partner. Han satt meg på en pidestall fra første sekund. Det at jeg har blitt behandlet dårlig av flere ekser har gjort at han har strevd med mange dumme tanker. Hvordan kunne der skje, hva sier det om henne, hennes psyke, osv. Men vi har gått i parterapi fra første sekund nettopp fordi vi har kjent hverandre så lenge. Før opplevde jeg å være forelsket i den jeg trodde personen var. Håpet at personen skulle bli den han latet til å være til det lengste. Det gikk aldri. Forelsket i forelskelsen, eller i illusjonen kan man si. Med partneren min vet jeg jo hva jeg får. Jeg har sett alle sider og aspekter og fasetter. På godt og vondt. Det er en skikkelig befrielse. Jeg er forelsket i alle sidene av han. Anonymkode: 34a55...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai Jeg forelsket meg i den han var som nyforelsket, men de siste årene har jeg elsket ideen om den han kunne vært (altså den han var da vi var nyforelsket). Jeg har alltid håpet på at han skulle bli den personen igjen, men har innsett at det ikke kommer til å skje. Ikke sikkert det var helt dette du var ute etter, men det er jo en variant av det å være sammen med noen man håper kunne vært annerledes. Det har preget forholdet i form av at jeg har strukket meg langt, trådt forsiktig, prøvd å tilpasse meg og dekket hans behov foran mine for at han skulle få det bedre og bli mer som han var i starten. Det endte bare med at jeg mistet meg selv uten at det hadde noen innvirkning på ham. Anonymkode: 516aa...ad6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå