Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #1 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har vært plaget av "luftbobler" i magen og ned mot endetarmen i laang tid. Trodde det skyldtes tyggis, hvitt brød, men nei da. Det kjennes ut som om det er svæære bobler med luft som vrir seg nedover, som også lager høye, stygge lyder. Dessuten synes jeg det ofte lukter fjert når dette står på. Dette er ikke noe gøy! Noen som vet råd? På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Skjønner at dette ikke er noe gøy! Jeg har vært plaget av noe av det samme selv; for meg var det havregryn og kål(som jeg spiste mye av) som gav et slikt utslag! Jeg måtte bare kutte ned på inntaket skulle jeg klare meg uten for mye luft i magen... Det er nok noe mat som gjør at du får disse problemene. Typisk kan det være mat med mye fiber, grønnskaker. prøv deg litt frem! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Ikke for å skremme, men uvanlige symptomer fra tarmen som du ikke vet skyldes matinntak bør sjekkes av lege. Tarmkreft er veldig vanlig i Norge.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2006 #4 Skrevet 14. mars 2006 Prøv miniform, det hjelper på min mage, må bruke det i et par dager før det har effekt.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #5 Skrevet 14. mars 2006 Ikke for å skremme, men uvanlige symptomer fra tarmen som du ikke vet skyldes matinntak bør sjekkes av lege. Tarmkreft er veldig vanlig i Norge. ← Når ble luft i magen uvanlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå