Gå til innhold

Utstilling med avisers karikaturtegninger ble mer kjent fordi det ble forsøkt stoppet :)

visp

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk en utstilling jeg kunne tenke meg å dra på om jeg er i London, men helt sykt at det ble stoppet et par timer før pga redsel for å krenke.

https://www.vg.no/rampelys/i/jQEBb9/morten-moerlands-karikaturtegninger-sensurert-paa-utstilling-i-london

Det er jo et privat visningssted, og de bestemmer jo selv, men nettopp pga dette så har utstillingen blitt kjent.

Morsomt at vi er representert med Morten Mørland:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironisk ja, men med den oppmerksomheten er det kanskje håp om at det gjenåpner på et mer sentralt sted enn Kingston. I mellomtiden kan man anbefale Storm P.-museet i København. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brainstorm skrev (1 minutt siden):

Ironisk ja, men med den oppmerksomheten er det kanskje håp om at det gjenåpner på et mer sentralt sted enn Kingston. I mellomtiden kan man anbefale Storm P.-museet i København. 

Det skal jeg huske på til neste gang jeg er i København :) Syns karikaturtegningene er utrolig morsomt, og sier egentlig mer enn tusen ord!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelskmenn er vant med drøye karikaturer og morer seg over sånt, så her er det nok noen som har blitt krenket på andres vegne igjen. Mye av det om dagen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brainstorm skrev (1 minutt siden):

Engelskmenn er vant med drøye karikaturer og morer seg over sånt, så her er det nok noen som har blitt krenket på andres vegne igjen. Mye av det om dagen. 

Med lisens til å fornærme var tittelen:laugh: Også blir det stoppet..... fantastisk!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (3 minutter siden):

Med lisens til å fornærme var tittelen:laugh: Også blir det stoppet..... fantastisk!

De hadde vel glemt å faktisk løse lisensen da. 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (7 timer siden):

Dette er faktisk en utstilling jeg kunne tenke meg å dra på om jeg er i London, men helt sykt at det ble stoppet et par timer før pga redsel for å krenke.

https://www.vg.no/rampelys/i/jQEBb9/morten-moerlands-karikaturtegninger-sensurert-paa-utstilling-i-london

Det er jo et privat visningssted, og de bestemmer jo selv, men nettopp pga dette så har utstillingen blitt kjent.

Morsomt at vi er representert med Morten Mørland:)

UK er totalitært nå, har gått fra vondt til verre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...