visp Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Dette er faktisk en utstilling jeg kunne tenke meg å dra på om jeg er i London, men helt sykt at det ble stoppet et par timer før pga redsel for å krenke. https://www.vg.no/rampelys/i/jQEBb9/morten-moerlands-karikaturtegninger-sensurert-paa-utstilling-i-london Det er jo et privat visningssted, og de bestemmer jo selv, men nettopp pga dette så har utstillingen blitt kjent. Morsomt at vi er representert med Morten Mørland:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ironisk ja, men med den oppmerksomheten er det kanskje håp om at det gjenåpner på et mer sentralt sted enn Kingston. I mellomtiden kan man anbefale Storm P.-museet i København. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 18 timer siden brainstorm skrev (1 minutt siden): Ironisk ja, men med den oppmerksomheten er det kanskje håp om at det gjenåpner på et mer sentralt sted enn Kingston. I mellomtiden kan man anbefale Storm P.-museet i København. Det skal jeg huske på til neste gang jeg er i København Syns karikaturtegningene er utrolig morsomt, og sier egentlig mer enn tusen ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Engelskmenn er vant med drøye karikaturer og morer seg over sånt, så her er det nok noen som har blitt krenket på andres vegne igjen. Mye av det om dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 17 timer siden brainstorm skrev (1 minutt siden): Engelskmenn er vant med drøye karikaturer og morer seg over sånt, så her er det nok noen som har blitt krenket på andres vegne igjen. Mye av det om dagen. Med lisens til å fornærme var tittelen Også blir det stoppet..... fantastisk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden visp skrev (3 minutter siden): Med lisens til å fornærme var tittelen Også blir det stoppet..... fantastisk! De hadde vel glemt å faktisk løse lisensen da. 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Litt overrasket over England, trodde de var på rett vei. I alle fall blir det vel neppe besøk av politiet om noen sier at det bare finnes to kjønn : https://www.vg.no/nyheter/i/Jbyj6j/hoeyesterett-i-storbritannia-ordet-kvinne-betyr-biologisk-kvinne-i-likestillingslov 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden visp skrev (7 timer siden): Dette er faktisk en utstilling jeg kunne tenke meg å dra på om jeg er i London, men helt sykt at det ble stoppet et par timer før pga redsel for å krenke. https://www.vg.no/rampelys/i/jQEBb9/morten-moerlands-karikaturtegninger-sensurert-paa-utstilling-i-london Det er jo et privat visningssted, og de bestemmer jo selv, men nettopp pga dette så har utstillingen blitt kjent. Morsomt at vi er representert med Morten Mørland:) UK er totalitært nå, har gått fra vondt til verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå