Gå til innhold

Tips til gode sandaler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 32, og ser for meg at det blir mye sandaler fremover når varmen kommer for alvor. På de varme dagene som har vært er det allerede for varmt for joggesko. Har dere tips til gode og gjerne stødige sandaler som sitter godt på foten? 

Anonymkode: e03f7...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke kimse av joggesko i mesh. Vinden blåser rett gjennom dem.

Anonymkode: 2a86b...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Birkenstock hele sommeren i forrige svangerskap, gleder meg til temperaturen tillater meg å ta dem frem igjen denne gangen 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (1 time siden):

Brukte Birkenstock hele sommeren i forrige svangerskap, gleder meg til temperaturen tillater meg å ta dem frem igjen denne gangen 😄

Samme her.  Og til de som sier joggesko - har du prøvd å ta på deg sko i siste semester..??? 😆

Anonymkode: 3704c...636

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her.  Og til de som sier joggesko - har du prøvd å ta på deg sko i siste semester..??? 😆

Anonymkode: 3704c...636

Nettopp 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen problemer med å få på meg sko i siste trimester så brukte de skoene og sandalene jeg hadde fra før. (Hadde ikke vann i bena).

Sandalene var fra Softwalk og Marco Tozzi, begge merkene synes jeg er veldig gode å gå i. Utendørs hjemme gikk jeg stort sett i Hawaianas.

Om det er viktig for deg at sandalene sitter godt på og er stødige hadde jeg gått for Ecco Offoroad. Ikke så pene, men veldig gode.

Anonymkode: ba011...ce7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perine skrev (2 minutter siden):

Jeg så nettopp en reklame for disse, fantastisk praktisk å bare tråkke rett ned i. Ingen bøying av vonde rygger.  Fikk lyst på:

Slip-ins: GO WALK Flex Sandal - Easy Entry – Skechers.no

Har flere forskjellige slip-ins fra Skechers. De er geniale. Kjøpte meg et par sandaler her om dagen. Utrolig lettvint. Perfekt for gravide damer. 

Anonymkode: 3e134...42e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har flere forskjellige slip-ins fra Skechers. De er geniale. Kjøpte meg et par sandaler her om dagen. Utrolig lettvint. Perfekt for gravide damer. 

Anonymkode: 3e134...42e

Ikke bare for gravide nei 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ecco sandaler, jeg vet de er ikke moteriktige men i år har jeg blitt 44 og tenkte, jeg bryr meg ikke 😅Tenker du som er gravid, har også en ganske god unnskyldning. Birkenstock er ikke gode å gå langt over tid, for meg. 

IMG_2475.jpeg

Anonymkode: 88f7f...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (45 minutter siden):

Jeg så nettopp en reklame for disse, fantastisk praktisk å bare tråkke rett ned i. Ingen bøying av vonde rygger.  Fikk lyst på:

Slip-ins: GO WALK Flex Sandal - Easy Entry – Skechers.no

Fungerer ikke på alle, på meg kipper de noe helt forferdelig, og vet andre som har samme problem.

Anonymkode: 025c4...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Fungerer ikke på alle, på meg kipper de noe helt forferdelig, og vet andre som har samme problem.

Det tenkte jeg ikke på.... noe er det alltid.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Må ofte gå ned en størrelse, men man må dessverre prøve alt av sko fra skechers. Det må man jo generelt, men de har så sykt mange forskjellige greier ved de ulike modellene sine, så hjelper ikke at en modell har passet før heller.

Jeg hadde et par hvite sko fra dem med max cushioning som jeg kjøpte da jeg begynte få vondt i hoftene tidlig i graviditeten, og det gikk helt over! Fantastiske sko, men de ble da også brukt hver dag hele vinteren i fjor og er totalødelagte nå. Skulle kjøpe nytt par i annen farge, men prøvde sikkert 8 andre modeller og de var helt forferdelige både på foten og å gå i. Prøvde 2 modeller til i farger jeg ikke likte, de var plutselig gode.

Anonymkode: bf495...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...