Fountaine Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Er det så vanskelig å bremse litt opp eller bytte felt til venstre når dere ser en bil komme inn på motorveien? Hvorfor viker de ikke? Bare gasser på og tvinger de andre som skal inn til å kjøre på kollektivfeltet eller bremse helt opp. Også når man skal ut av motorvei og må kjøre litt på kollektivfeltet er det fint om elbilene også kan vike eller bremse litt opp når de ser at andre skal av. Endret 21 timer siden av Fountaine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Gjesp. Tilpass farten, finn en luke, bruk den. Du kan klare det uten å klandre andre. Anonymkode: 79431...6d8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Fountaine skrev (11 timer siden): Er det så vanskelig å bremse litt opp eller bytte felt til venstre når dere ser en bil komme inn på motorveien? Hvorfor viker de ikke? Bare gasser på og tvinger de andre som skal inn til å kjøre på kollektivfeltet eller bremse helt opp. Også når man skal ut av motorvei og må kjøre litt på kollektivfeltet er det fint om elbilene også kan vike eller bremse litt opp når de ser at andre skal av. Sikker på at det er "de andre" som er problemet, og ikke deg? Jeg opplever ikke problemet du beskriver i det hele tatt. Det beste er om du finner en luke uten at de andre må bremse for å slippe deg inn. Anonymkode: 5dd71...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Fountaine skrev (11 timer siden): Er det så vanskelig å bremse litt opp eller bytte felt til venstre når dere ser en bil komme inn på motorveien? Hvorfor viker de ikke? Bare gasser på og tvinger de andre som skal inn til å kjøre på kollektivfeltet eller bremse helt opp. Også når man skal ut av motorvei og må kjøre litt på kollektivfeltet er det fint om elbilene også kan vike eller bremse litt opp når de ser at andre skal av. Jeg opplever aldri problemer når jeg skal på og av motorveien, og jeg kjører hoveddelen av mine 15-20K kilometer i året på og rundt E6, E18 og Ring 3 - ergo de mest trafikkerte strekningene i landet. Høres ut som det er du som har vansker med å tilpasse farten din. Det heter tross alt akselerasjonsfelt, du skal akselerere opp i fart. Ta deg et par kjøretimer på en trafikkskole for å rydde opp i dette. Det er veldig farlig å ikke klare dette skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Finn en luke? Problemet er vel i tett trafikk når det ikke er noen luke. De på motorveien trenger bare slakke av et par sek. Ellers er det jo hensynsfullt å bytte felt for å slippe folk sømløst på om det ikke er så tett trafikk. Anonymkode: b627a...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Dette er ikke et problem annet en for deg , så det er et type ditt problem, det eneste jeg ser på E6/E18 her i Oslo er idioter som gunner forbi i felt som avsluttes eller går over til kollektiv og lurer på hvorfor ikke alle gir dem plass når de på siste 10 meter trenger det. Har sett politiet gitt masse bøter siste 2 uker på folk som tror at de første 200 meter av kollektiv feltet er der sånn at de kan komme seg forbi 2 felt i kø. Dyr sniking det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Gjesp. Tilpass farten, finn en luke, bruk den. Du kan klare det uten å klandre andre. Anonymkode: 79431...6d8 Nå har jeg sett andre og meg selv bli utsatt for idioter, som gasser opp i vill fart, sånn så du ikke får lagt deg ut. Ene gangen var det en bil med henger. Nå skjer ikke dette ofte, men det finnes faktisk idioter der ute, som liker å ødelegge for andre. Anonymkode: 91176...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nå har jeg sett andre og meg selv bli utsatt for idioter, som gasser opp i vill fart, sånn så du ikke får lagt deg ut. Ene gangen var det en bil med henger. Nå skjer ikke dette ofte, men det finnes faktisk idioter der ute, som liker å ødelegge for andre. Anonymkode: 91176...387 Vel, da må du jo tilpasse farten og legge deg bak vedkommende… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Finn en luke? Problemet er vel i tett trafikk når det ikke er noen luke. De på motorveien trenger bare slakke av et par sek. Ellers er det jo hensynsfullt å bytte felt for å slippe folk sømløst på om det ikke er så tett trafikk. Anonymkode: b627a...5bd I tett trafikk er jo farten lavere. Ser ikke problemet, opplever det overhodet ikke vanskelig å finne en luke i tett trafikk, folk flest slipper en inn (det skal de jo) uten at de behøver å bremse (som ts ber om). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nå har jeg sett andre og meg selv bli utsatt for idioter, som gasser opp i vill fart, sånn så du ikke får lagt deg ut. Ene gangen var det en bil med henger. Nå skjer ikke dette ofte, men det finnes faktisk idioter der ute, som liker å ødelegge for andre. Anonymkode: 91176...387 En gang i ny og ne. Da burde du heller snakke med den personen, kanskje? Anonymkode: 79431...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden NakenPanda skrev (1 time siden): Dette er ikke et problem annet en for deg , så det er et type ditt problem, det eneste jeg ser på E6/E18 her i Oslo er idioter som gunner forbi i felt som avsluttes eller går over til kollektiv og lurer på hvorfor ikke alle gir dem plass når de på siste 10 meter trenger det. Har sett politiet gitt masse bøter siste 2 uker på folk som tror at de første 200 meter av kollektiv feltet er der sånn at de kan komme seg forbi 2 felt i kø. Dyr sniking det der. Signerer denne. De som sliter med å bli sluppet inn er de som gønner på i akselerasjonsfeltet for å snike seg forbi mest mulig kø. Blinker jeg meg inn i tett kø helt i starten av akselerasjonsfeltet, så slippes jeg alltid inn med en gang. Anonymkode: d2702...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå