AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Hvis to hunder slåss og den ene biter etter hodet og øyet mens den andre biter i det ene forbeinet. Hvilken starter det hele da? Anonymkode: e000a...292
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Det er umulig å si hvem som startet det av hvor de bet, men hvis det handler om hvem som skal betale dyrlegen så er det den som ikke var i bånd, om begge var løse tar man hver sin regning. Anonymkode: a111e...99f 3 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor tung er en sten? Anonymkode: d809d...ed9 Hvor lett er luft. Anonymkode: 4825e...dc1
Nutz Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Hunder kan slåss i flere minutter uten at noen blir bitt. Andre ganger treffer første hugg. Hvor de biter har ingenting å si med hvem som startet.
PITTY Skrevet 7. mai #7 Skrevet 7. mai (endret) Jeg hadde en gang for lenge siden en boksertispe som oppsøkte slåssmuligheter. Begge oss eiere holdt oss da på avstand i håp om at den psykiske krigføringen skulle avgjøre situasjonen alene. Slik ble det ikke alltid, og hvis vi gikk inn eller snakket/forstyrret hundene så ble det faktisk startknappen til hele slåsskampen. ANGREP ER BESTE FORSVAR, Som mange påpeker så er det så og si umulig å si hvem som starter utfallet, det går rett og slett for fort. Men jeg vil si det er nærliggende å tro at det er den som kjenner mest på presset(mentalt) som er den som starter det hele. Det som derimot er lettere å se er hvem som kom ut av kampen med hevet hode. Fortsatt høy hale og hals, ser ut over sitt kongerike, mens den andre slikker frenetisk i dronningens munnvik. I alle disse situasjonene med min bokser ble tenner ALDRI tatt i bruk. Jeg antar at tenner taes i bruk av flere årsaker; - I kampens hete, et uhell. - Kampen blir uutholdelig lang, ingen som gir seg. - Hunder som er rent ut miljøskadet, misligholdt og som har resultert i uforutsigbar/farlig adferd. Tvangspsykiatri for hund. - Vil også hevde rasebetinget, litt mer usikker på den, kanskje polarhunder og gjeterhund typer... Arrester meg gjerne. Endret 7. mai av PITTY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå