Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis to hunder slåss og den ene biter etter hodet og øyet mens den andre biter i det ene forbeinet. Hvilken starter det hele da?

Anonymkode: e000a...292

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å si hvem som startet det av hvor de bet, men hvis det handler om hvem som skal betale dyrlegen så er det den som ikke var i bånd, om begge var løse tar man hver sin regning.

Anonymkode: a111e...99f

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Helt umulig å si.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor tung er en sten? 

Anonymkode: d809d...ed9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor tung er en sten? 

Anonymkode: d809d...ed9

Hvor lett er luft.

Anonymkode: 4825e...dc1

Skrevet

Hunder kan slåss i flere minutter uten at noen blir bitt. Andre ganger treffer første hugg. Hvor de biter har ingenting å si med hvem som startet. 

Skrevet (endret)

Jeg hadde en gang for lenge siden en boksertispe som oppsøkte slåssmuligheter. Begge oss eiere holdt oss da på avstand i håp om at den psykiske krigføringen skulle avgjøre situasjonen alene. Slik ble det ikke alltid, og hvis vi gikk inn eller snakket/forstyrret hundene så ble det faktisk startknappen til hele slåsskampen.

ANGREP ER BESTE FORSVAR,

Som mange påpeker så er det så og si umulig å si hvem som starter utfallet, det går rett og slett for fort. Men jeg vil si det er nærliggende å tro at det er den som kjenner mest på presset(mentalt) som er den som starter det hele.

Det som derimot er lettere å se er hvem som kom ut av kampen med hevet hode. Fortsatt høy hale og hals, ser ut over sitt kongerike, mens den andre slikker frenetisk i dronningens munnvik.

I alle disse situasjonene med min bokser ble tenner ALDRI tatt i bruk.

Jeg antar at tenner taes i bruk av flere årsaker;

- I kampens hete, et uhell.

- Kampen blir uutholdelig lang, ingen som gir seg.

- Hunder som er rent ut miljøskadet, misligholdt og som har resultert i uforutsigbar/farlig adferd. Tvangspsykiatri for hund.

- Vil også hevde rasebetinget, litt mer usikker på den, kanskje polarhunder og gjeterhund typer...  Arrester meg gjerne.

Endret av PITTY

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...