AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:24 #21 Del Skrevet søndag kl 22:24 Pen dame har et natrulig pent ansikt som f.eks Anne Rimmen, og en trent flott kropp og sprettrumpe. Anonymkode: 1e2c9...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #22 Del Skrevet 19 timer siden Her var det mange ulike tolkninger. Tenker at en flott dame er nettopp det, en flott dame. Legger ikke noe mer i det. Det er en moden beskrivelse i motsetning til søt, som jeg føler man bruker ofte på unge jenter 😅 Hadde det vært ment andre positive ladet beskrivelser eller ord, så regner jeg med man hadde brukt de for å være utfyllende. Anonymkode: 31a29...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #23 Del Skrevet 19 timer siden Enig med mange andre her. Man trenger ikke være pen eller slank for å være flott. Det er et typisk facebook-kompliment blant godt voksne damer på 50+ til bilder der man er litt pyntet og ser bra ut. Anonymkode: d63e9...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 19 timer siden #24 Del Skrevet 19 timer siden En flott dame mener jeg er en som er vakker, søt, hyggelig, betydningsfull og handlingskaraftig og flott. Flott er et flottere og mer innholdsrikt kompliment enn bare pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 16 timer siden #25 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har også lurt mye på dette da mange har kommentert at jeg er en "flott" dame. Føler det er et litt tomt kompliment. Ville heller blitt kalt søt, pen eller sjarmerende eller noe annet hyggelig. Anonymkode: a76e7...b97 Flott dame kan også sier om damer man ikke er romantisk interessert i. For eksempel om hun er for gammel til å inngå et forhold med. Dronning Sonja er en flott dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 16 timer siden #26 Del Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig med mange andre her. Man trenger ikke være pen eller slank for å være flott. Det er et typisk facebook-kompliment blant godt voksne damer på 50+ til bilder der man er litt pyntet og ser bra ut. Anonymkode: d63e9...bf9 Dette er perfekt bruk av 'flott'. Jeg har aldri brukt 'flott' om noen jeg ville hatt sex med. Det er noe man sier når hot eller sexy ikke passer seg. k4ren skrev (13 timer siden): Jeg har gitt min mann beskjed om at når han sier jeg ser flott ut, føler jeg at jeg ligner en fjollete gammel tante. Så vennligst bruk andre ord 🙂 Stemmer. 'Flott' er en av synonymene til 'fjollete gammel tante'. Endret 16 timer siden av Sykkelkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #27 Del Skrevet 16 timer siden Sykkelkopp skrev (5 minutter siden): Flott dame kan også sier om damer man ikke er romantisk interessert i. For eksempel om hun er for gammel til å inngå et forhold med. Dronning Sonja er en flott dame. Som dame er ikke "hot"/"sexy" noe særlig til kompliment fordi det ikke betyr så mye. Takke meg til å være "flott", eller bli respektert for kunnskaper og ajarm og intelligens. Det at menn vil ha deg som seksuelt/romantisk objekt er i grunnen særdeles verdiløst som kompliment siden de ofte er så pass lite kresne. Anonymkode: 1103b...9ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 15 timer siden #28 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det at menn vil ha deg som seksuelt/romantisk objekt er i grunnen særdeles verdiløst som kompliment siden de ofte er så pass lite kresne. Anonymkode: 1103b...9ab Enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #29 Del Skrevet 15 timer siden Traktor skrev (14 timer siden): Jeg tenker med en gang "body positivity" og at vedkommende egentlig ikke er så attraktiv utseendemessig. Samme her, det er så mange andre kvaliteter enn utseendet som drar opp helhetsinntrykket liksom, om hun ikke er superpen kan det være karisma, intelligens, og kanskje veldig ofte stil. Anonymkode: b3b3b...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden Jeg tenker at flott kan omtale personligheten til noen. Man kan altså være stygg men likevel flott fordi man er et særdeles godt menneske? Utseendemessig synes jeg flott dekker det meste. Flott er alt i alt et flott ord Anonymkode: 080fd...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 12 timer siden #31 Del Skrevet 12 timer siden Flott dame = bra stil, pen og bra personlighet. Har hun ikke disse egenskapene, så er hun heller ikke flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Del Skrevet 12 timer siden Vi over 50 omtales gjerne slik. En måte å gi kompliment på, som går på utseende, klesstil, vesen. Da jeg var yngre ble "pen" brukt mer. Anonymkode: 03577...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #33 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som dame er ikke "hot"/"sexy" noe særlig til kompliment fordi det ikke betyr så mye. Takke meg til å være "flott", eller bli respektert for kunnskaper og ajarm og intelligens. Det at menn vil ha deg som seksuelt/romantisk objekt er i grunnen særdeles verdiløst som kompliment siden de ofte er så pass lite kresne. Anonymkode: 1103b...9ab Syns det er ubehagleig, for da må man avslå og bli litt uvel. Det er fåtallet av menn jeg ønsker å bli omtalt sexy av. Kun dem jeg syns er sexy. Så syns også flott er bedre. Sexy er noe personlig mellom meg og mine nære menn. Flott er for offentligheten. Anonymkode: cd73f...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå